با حکم مدیرعامل صورت گرفت؛

انتصاب مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری تهران و سرپرست کانون پرورش فکری البرز

انتصاب مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری تهران و سرپرست کانون پرورش فکری البرز
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکم‌های جداگانه‌ای مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران و سرپرست کانون استان البرز را منصوب کرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، فاضل نظری در حکمی مدیریت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در تهران را به قاسم مرادی سپرد و اظهار امیدواری کرد تا او و همکاران آن مجموعه با تلاش آگاهانه و همت مجدانه و از رهگذر هماهنگی با معاونت فرهنگی کانون، در جهت تعالی و تحقق اهداف آن مرکز قدم‌های موثری بردارند.

قاسم مرادی که اکنون جایگزین قاسم سلیمانی شده است پیشتر مدیر اداره تالارهای حوزه هنری بود و معاونت اداری مالی تئاتر شهر، عضویت در هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران، عضویت در انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و معاونت اداری و مالی حوزه هنری استان قم از دیگر سوابق اوست.

بر همین اساس سلیمانی که از سه سال پیش مدیریت مرکز آفرینش‌ها را بر عهده داشت نیز  با حکم مدیرعامل به سمت سرپرستی کانون استان البرز منصوب شد.

در سابقه کاری او علاوه بر مرکز آفرینش‌ها و مسئولیت‌هایی در حراست کانون، عنوان‌های دیگری مانند معاون اداره کل کانون استان تهران، مسوول مراکز آموزشی کانون زبان استان تهران و مسوولیت اداره بیمه و رفاه کانون به چشم می‌خورد.

مدیرعامل کانون در این حکم نیز اظهار امیدواری کرده است تا سرپرست جدید با بهره‌گیری از خرد جمعی و همکاری موثر با مجموعه ستادی کانون و هماهنگی با استاندار و دستگاه‌های ذی‌ربط در تحقق اهداف مقدس کانون موفق باشد.

سلیمانی اکنون جایگزین محمود مروج شده است، مدیر پیشکسوتی که در سابقه‌اش مدیرکلی آفرینش‌های فرهنگی و مدیرکلی کانون استان زنجان نیز به چشم می‌خورد.

۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵
تعداد بازدید : ۲,۴۷۹
قلی پور
۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای سلیمانی انتصاب شایسته و به حق حضرتعالی را به سمت سرپرستی کانون استان البرز را صمیمانه تبریک عرض نموده از خداوند منان برای شما برادر بزرگوار همچون گذشته در سمت های پیشین آرزوی موفقیت و سرافرازی را آرزومندم . ارادتمند شما - قلی پور

الهام
۱۳۹۸/۰۲/۰۵
5

انتصاب جناب آقای مرادی با توجه به خدمات درخشانی که در حوزه هنری و ارشاد داشتند انتخاب هوشمندانه جناب آقای دکتر نظری است .


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...