آموزش زبان انگلیسی به کودکان در مرکز شهید محلاتی (تهران)

آموزش زبان انگلیسی به کودکان در مرکز شهید محلاتی (تهران)
کیوان بخشی پور، مسئول مرکز آموزشی شهید محلاتی (تهران) از راه‌اندازی بخش کودکان در این مرکز خبر داد و گفت: پیش از این در مرکز محلاتی زبان‌ انگلیسی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه سنی نوجوانان و همچنین زبان عربی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه سنی بزرگسالان آموزش داده می‌شد اما قرار است برای ترم تابستان در بخش کودکان نیز زبان‌آموز جذب نماییم.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، بخشی پور ادامه داد: بخش کودکان از پایان مقطع اول ابتدایی آغاز می‌شود و تا پایان مقطع چهارم ابتدایی ادامه می‌یابد و علاقه‌مندانی که در این ردۀ سنی هستند می‌توانند با مراجعه به مرکز نسبت به فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت در این مرکز می‌توانند به آدرس شهرک شهید محلاتی، بلوار شاهد، پایین تر از میدان امام علی (ع)، خیابان نور، رو به روی نور یکم مراجعه و یا با شماره تلفن ‌های ۲۲۴۶۴۷۵۶,۲۲۴۶۴۳۱۱ تماس حاصل نمایند. همچنین ساعت کار این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13 تا 19، پنج شنبه ها از ساعت 9 تا 14 می‌باشد.

مسئول مرکز آموزشی محلاتی همچنین راه‌اندازی سامانۀ سرویس ایاب و ذهاب زبان‌آموزان (ایلیکار) در این مرکز آموزشی را اقدامی مناسب دانست که می‌تواند در جهت خدمت رسانی به زبان‌آموزان و اولیا آن‌ها موثر واقع شود.

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۱۱
تعداد بازدید : ۱,۲۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...