راه‌اندازی بخش روسی در مرکز آموزشی شهید نیکبخت (اصفهان)

راه‌اندازی بخش روسی در مرکز آموزشی شهید نیکبخت (اصفهان)
مهرداد قاسمی، سرپرست کانون زبان استان اصفهان از راه‌اندازی بخش روسی در مرکز آموزشی شهید نیکبخت (برادران) خبر داد و گفت: پیش از این در این مرکز زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی و اسپانیایی به زبان آموزان (برادران) گروه سنی بزرگسالان آموزش داده می شد و از این ترم آموزش زبان روسی نیز در این مرکز به علاقه مندان به این زبان صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، قاسمی گفت: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 19:30به آدرس خیابان چهار باغ بالا، خیابان نیکبخت، نرسیده به دادگستری، پلاک 33 مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۶۶۱۲۵۸۲,۳۶۶۱۵۲۴۵ (۰۳۱) تماس حاصل نمایند.

وی افزود: در این مرکز دوره‌های آمادگی تافل، مکالمۀ ویژه، آموزش مجازی، بحث آزاد و آموزش غیرحضوری نیز برگزار می‌گردد.

گفتنی است، بخش روسی کانون زبان ایران فعالیت خود را در سال 1395 آغاز نموده و در حال حاضر در شمار مراکز اصلی آموزش زبان روسی در ایران قرار دارد.

بخش روسی کانون زبان برای بزرگسالان، دورههای مختلف (مبتدی، میانی و پیشرفته) را در 12 سطح1-RKI  تا 12-RKI برگزار می‏‌کند.
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۴۳
تعداد بازدید : ۱,۳۶۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...