برگزاری دورۀ بحث آزاد در مرکز آموزشی صادقیه (تهران)

برگزاری دورۀ بحث آزاد در مرکز آموزشی صادقیه (تهران)
محمود رحیمی، مسئول مرکز آموزشی صادقیه از برگزاری دورۀ بحث آزاد Free Discussion از ترم بهار جاری برای زبان‌آموزان (برادران) گروه سنی بزرگسالان بخش انگلیسی در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، تقویت مهارت گفتاری، آشنایی با واژگان و اصطلاحات حوزه‌های مختلف، بهبود مهارت برقراری ارتباط و آشنایی با اصول و تکنیک های بحث و گفتگو از جمله ویژگی‌ها و اهداف این دوره است.

گفتنی است، دوره‌های بحث آزاد در دو ترم آموزشی 21 جلسه‌ای برگزار می‌گردد و علاقه‌مندانی که توانایی زبانی آن‌ها در سطح  interاست می‌توانند در ترم اول و افرادی که توانایی آن‌ها در سطح High است در ترم دوم شرکت نمایند.

در این دوره در هر جلسه یک موضوع خاص در قالب تمرینات و فعالیت‌های متنوع مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد؛ همچنین تمامی موضوعات مورد بحث در طول دوره از بین مسائل روز و مرتبط با حوزهای مورد علاقه زبان آموزان انتخاب می‌شود.

همچنین علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند به آدرس خیابان آیت الله کاشانی، نبش وفا آذر، پلاک 34 مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۴۰۶۳۵۴۵,۴۴۰۶۳۵۰۹ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۴۳۴
Amir
۱۳۹۸/۰۲/۰۴
5

خیلی کلاس های خوبی است تعریف هایش را زیاد شنیدم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...