اهتمام برای تولید پادکست، بازی و انیمیشن در دستور کار معاونت پژوهش

اهتمام برای تولید پادکست، بازی و انیمیشن در دستور کار معاونت پژوهش
دکتر مرضیه امامی، معاون پژوهشی ضمن بازدید از غرفۀ کانون زبان ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب، از اهتمام این معاونت برای تولید محصولات کمک آموزشی همچون پادکست، بازی و انیمیشن و همچنین بازنگری محتوایی در برخی از متون درسی کانون زبان که مشمول گذر زمان شده‌اند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، امامی عنوان کرد: اساسا از آنجایی که عملکرد پژوهش در مراکز و مؤسسات آموزشی به عنوان قلب تپنده و عضو مؤثر مجموعه می‌تواند به صورت مستقیم بر روی عملکرد سایر قسمتها موثر باشد، سعی داریم با استعانت از خداوند متعال، علاوه بر تولید محتواهایی که تاکنون جای آن‌ها در کانون زبان خالی و یا کمرنگ بوده بر تولید نشریات علمی، تخصصی و پژوهشی با محتوایی غنی نیز مبادرت نماییم تا در آینده‌ای نزدیک، کانون زبان بتواند به عنوان مرجع مقبول و معتبر در جامعۀ علمی کشور حضور داشته باشد.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی کتاب از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت‌ماه در مصلی تهران دایر است و کانون زبان ایران در بخش ناشران آموزشی، رواق غربی، راهروی D، بین سالن 1 و 2، غرفه 98 پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.
۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۲۵
تعداد بازدید : ۲,۰۷۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...