جلد سوم کتاب فارسی "مینا" در حال آماده‌سازی است

جلد سوم کتاب فارسی "مینا" در حال آماده‌سازی است
دکتر زهرا عباسی، مسئول بخش فارسی در بازدید از غرفۀ کانون زبان ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب در خصوص کتاب فارسی "مینا" عنوان کرد: بخش فارسی کانون زبان ایران طبق تفاهم نامه‌ای که با بنیاد سعدی دارد، تولید و انتشار مجموعۀ آموزش زبان فارسی "مینا"، ویژه خارجیان را در دستور کار خود داشته است که جلد سوم آن نیز در حال آماده سازی است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، عباسی ادامه داد: مجموعۀ مینا شامل سطوح مقدماتی و پیشرفته و شامل کتاب درس، کتاب تمرین و سی‌دی صوتی است. تا کنون دو جلد از این مجموعه چاپ شده که در تمام رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف به عنوان منبع اصلی آموزش زبان فارسی عمومی و نیز مراکز آموزشی مختلف در ایران تدریس می‌شود. اکنون بنا به درخواست بنیاد سعدی در حال مذاکره برای چاپ مجدد مینا 1 و 2 هستیم.

وی افزود: با عنایات ریاست محترم کانون زبان ایران و معاونت محترم آموزشی در حال آماده سازی مقدمات آموزش مجازی زبان فارسی و تولید اپلیکیشن و نرم افزار فرهنگ لغت 5000 واژه‌ای زبان آموز فارسی هستیم.

عباسی ادامه داد: انشالله با مساعدت ریاست محترم در آینده‌ای نزدیک دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی زبان فارسی را در سطوح مقدماتی، میانی و پیشرفته برگزارخواهیم کرد. این دوره‌ها شامل دوره های عمومی و نیز دوره‌های آموزش زبان فارسی با اهداف ویژه خواهد بود.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی کتاب از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت‌ماه در مصلی تهران دایر است و کانون زبان ایران در بخش ناشران آموزشی، رواق غربی، راهرویD، بین سالن 1 و 2، غرفه 98 پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۲۱
تعداد بازدید : ۱,۸۳۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...