مدیر کل کانون پرورش فکری استان ایلام:

کانون زبان ایران بخش مهمی از کانون پرورش است

کانون زبان ایران بخش مهمی از کانون پرورش است
مهدی جمالی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان ایلام در دیدار با مسئولان کانون زبان از اعتماد و اطمینانی که مخاطبان به کانون زبان دارند به عنوان پشتوانه ای برای تقویت و رشد بیشتر این بخش از کانون نام برد و بر گسترش آن تاکید کرد و افزود:کانون زبان بخش مهمی از کانون به شمار می رود و همه باید در راستای تقویت آن تلاش کنیم و در این تلاش جدی باشیم.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، جمالی به همراه معاونان و مسئولان کانون استان از فعالیت‌های کانون زبان ایلام بازدید کرد و با مدرسان و مسئولان کانون زبان گفتگو کرد.

وی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بر ضرورت تدارک ساختمانی مستقل و شایسته برای کانون زبان تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا این بخش از کانون به جایگاه شایستۀ خود از نظر جذب زبان آموز و فضای آموزشی بهتر و ثابت، نزدیک تر شود.

جمالی دربخش دیگری از سخنانش رشد زبان آموزان کانون زبان را قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: رشد زبان آموزان در این مرکز چشمگیر است اما باید تلاش کنیم این تعداد را گسترش دهیم و حتی اگر بتوانیم مراکز آموزشی کانون زبان را در شهرستان‌های این استان نیز گسترش دهیم. ما نیز تاجایی که برایمان مقدور باشد از این موضوع حمایت می‌کنیم. اعتماد و اطمینانی که مخاطبان به کانون زبان ایران دارند می تواند پشتوانه خوبی برای تقویت و رشد بیشتر این بخش از کانون باشد.

درادامه مسئولان و مدرسان کانون زبان نیز گزارشی از برنامه‌های ثابت و سالانۀ خود را ارائه کردند و نگاه ویژۀ مدیر کل کانون پرورش استان نسبت به کانون زبان را قابل تقدیر دانستند.

گفتنی است، کانون زبان استان ایلام در بلوار اصناف، نرسیده به بلوار آزادی، نبش نصر 3 واقع شده و در آن زبان انگلیسی به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می شود. علاقه مندان به ثبت نام در این مرکز می توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 13:30 تا 21 با شماره تلفن‌های ۳۳۳۴۲۸۳۴,۳۳۳۴۲۸۳۵ (۰۸۴) تماس حاصل نمایند.

 

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲
تعداد بازدید : ۳,۸۹۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...