مدیر کانون زبان استان البرز:

ارباب رجوع ولی‌نعمت ماست

ارباب رجوع ولی‌نعمت ماست
محسن فیض الهی، مدیر کانون زبان استان البرز در دیدار با مسئولان مراکز استان، تکریم و احترام به مخاطبان را اصلی‌ترین خط مشی کانون زبان در سال 98 عنوان کرد و گفت: ارباب رجوع ولی نعمت ماست و باید در کمال آرامش و احترام پاسخگوی این عزیزان باشیم.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی در ادامه در خصوص بازنگری در کتب درسی، دستورالعمل جدید آزمون‌های میان ترم، ساز و کار چگونگی برگزاری آزمون‌های پایان ترم به نکاتی اشاره کرد و سپس بر برقراری نظم و هماهنگی مراکز در جهت بهبود رضایت هر چه بیشتر زبان‌آموزان تاکید نمود.

فیض الهی همچنین از مسئولان مراکز خواست با راه‌اندازی بخش‌ها و دوره‌های جدید پاسخگوی نیاز مخاطبان باشند.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان البرز دارای 6 مرکز آموزشی در شهرهای کرج و هشتگرد است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و اسپانیایی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود. همچنین در این مرکز دورۀ بحث آزاد و آمادگی آزمون A1 آلمانی نیز برگزار می‌گردد.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۷۹۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...