راه‌اندازی بخش‌های جدید در کانون زبان استان سمنان

راه‌اندازی بخش‌های جدید در کانون زبان استان سمنان
فاطمه ربانی، مدیر کانون زبان ایران از راه اندازی بخش کودکان در مرکز آموزشی شاهرود و همچنین بخش بزرگسالان خواهر در مرکز آموزشی دامغان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، علاقه مندان به ثبت نام در مرکز آموزشی شاهرود می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 تا 20 و پنج شنبه از ساعت 8 تا 12 به آدرس میدان امام خمینی، خیابان شهید مصطفایی (رو به روی اداره پست)، کوچه ثبت قدیم، کوچه سوم، پلاک 39 مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۲۳۷۱۳۳ (۰۲۳) تماس حاصل نمایند.

همچنین برای ثبت نام در مرکز آموزشی دامغان می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 تا 20 و پنج شنبه از ساعت 7 تا 15 به آدرس بلوار شمالی، انتهای خیابان آیت اله کاشانی، سمت چپ، پلاک ۷۲ مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۵۲۴۷۸۷۱ (۰۲۳) تماس حاصل نمایند.

کانون زبان ایران در استان سمنان دارای 3 مرکز  آموزشی است و در آن زبان‌انگلیسی به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

همچنین در این مراکز دوره‌های مکالمۀ ویژه و بحث آزاد نیز برگزار می‌گردد.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۳۳۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...