بررسی راه‌های افزایش بهره‌وری در همایش مدرسان کانون زبان استان یزد

بررسی راه‌های افزایش بهره‌وری در همایش مدرسان کانون زبان استان یزد
در همایش مدرسان کانون زبان استان یزد که با حضور رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان و جمعی از مدرسان برگزار شد برخی از راه های افزایش بهره وری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، هم آهنگ بودن مدرسان با یکدیگر، استفاده از تجربیات و بهره‌گیری از خلاقیت، به روز رسانی دانش زبانی و... از جمله مقولاتی بود که خادم بر آن ها در جهت افزایش بهره‌وری تاکید کرد و افزود: با بهره گیری از این عناصر می‌توان زبان آموزانی مستعد، علاقمند و موفق را تربیت نمود.

وی در ادامه به برخی از نکاتی که می‌بایست در جلسۀ ملاقات با والدین زبان‌آموزان مورد توجه قرار بگیرد اشاره کرد و سپس هر یک مدرسان تجربیات خود را مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر کردند.

در بخش پایانی این جلسه خادم عنوان کرد: لازم است با نگاه به آینده و در جهت افزایش بهره وری، فعالیت های خود را همسو و همگام با سیاست های کانون زبان ادامه دهیم و تلاش نماییم تا تصمیمات جدید و تغییراتی که پیش رو داریم را به درستی و در جهت اهداف کانون زبان ایران پیش ببریم.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان یزد دارای 8 مرکز  آموزشی است و در آن زبان‌انگلیسی، عربی و فرانسه به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۷۸۵
مدرس
۱۳۹۸/۰۲/۲۹
5

برای مدرس کودک این نکته ضروری هست که روند تدریس خودشو تو چهارچوب روش تدریس تعرف شده جالب تر کنه و هرجلسه یا بیشتر جلسه ها زبان اموز انتظار یک چیز جدید رو داشته باشه میشه این کارو با وسایل کمک آموزشی یا حتی بازی های ساده انجام داد. یک مدرس باید خودشو جای زبان آموزان هم بزاره ببینه اگه خودش یک کودک بود چه چیزهایی توجه اونو به درس و کلاس بیشتر میکرد تجربه ثابت کرده که یک مدرس خلاق میتونه یک درس سخت و کسل کننده و جوری تغییر بده که زبان اموز با اشتیاق در کلاس شرکت کنه محبوب ملتی مدرس گیلان


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...