مدیر کانون زبان استان گیلان:

کارکنان کانون زبان ایران اعضاء یک پیکر هستند

کارکنان کانون زبان ایران اعضاء یک پیکر هستند
خدیجه تقی‌پور، مدیر کانون زبان استان گیلان در جلسه‌ای که با حضور مسئولان مراکز استان برگزار شد با تاکید بر این موضوع که کارکنان کانون زبان اعضاء یک پیکر هستند به برخی از محورهای تعیین شده برای دستیابی به اهداف کانون زبان اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، تقی‌پور با تاکید بر عملیاتی نمودن این محورها، افزود: متناسب سازی محورهای اعلام شده با شرایط و ظرفیت‌های استانی از وظایف تک تک اعضای خانواده کانون زبان ایران است.

وی ادامه داد: ممکن است بعضی از عناوین محورها صرفا ستادی به نظر برسد ولی در همان موارد هم می‌شود با حضور موثر، تعامل سازنده و ارائۀ ایده‌های جالب ایفای نقش نمود؛ شناسایی توانمندی‌های استانی و معرفی آن به ستاد یکی از راه های مشارکت است.

مدیر کانون زبان استان گیلان با تاکید بر کارگروهی و تشریک مساعی عنوان کرد: فعالیت ما مانند یک دوی امدادی است که هر کس در آن نقش خود را ایفا می‌کند و با هماهنگی و هدف مشترک، دستیابی به موفقیت آسان‌تر و شیرین‌تر می شود.

توجه به مسائل اخلاقی، کمک به یکدیگر در حل مشکلات پیش‌رو، تجسم چشم اندازی روشن و قابل دستیابی، جذب و نگه داشت زبان‌آموز و... از موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.

در ادامه این جلسه ضمن مقایسۀ آمار زبان‌آموزان در دو ترم متوالی و ارزیابی عملکرد مراکز، در خصوص ارتقا کیفیت آموزشی، برگزاری آزمون آنلاین، امور مربوط به مدرسان و ارباب رجوع، فاکتورهای ارسالی و ... نکاتی ارائه شد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان گیلان دارای 17 مرکز آموزشی است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، عربی و آلمانی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود. در برخی از مراکز این استان دورۀ انگلیسی در سفر نیز برگزار می‌گردد.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۱۳
تعداد بازدید : ۲,۰۹۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...