انتصاب سرپرست بخش انگلیسی معاونت آموزشی کانون زبان ایران

انتصاب سرپرست بخش انگلیسی معاونت آموزشی کانون زبان ایران
دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران، با صدور حکمی مرتضی فرجیان نژاد را به عنوان سرپرست بخش انگلیسی این معاونت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: «امید است در دورۀ مسئولیت‌تان در بهبود فرآیندهای آموزش زبان انگلیسی، ارزیابی محتوا و روش ارائه آموزش ها و افزایش کیفیت آموزشی در جهت افزایش رضایت زبان آموزان از مسیر تعامل مثبت با مدرسین کانون زبان ایران کوشا باشید.»

گفتنی است، فرجیان‌نژاد دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه شهید مدنی تبریز و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است. وی از سال 1388 به عنوان مدرس گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با کانون زبان ایران همکاری داشته است و همچنین سابقۀ مدیریتی در حوزۀ تحقیق و توسعه در مراکز اجرایی و مطبوعاتی در کارنامۀ فعالیت‌های ایشان به چشم می‌خورد. 
۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۳
تعداد بازدید : ۴,۸۳۹
مدرس قدیمی
۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0

ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان و تشکر از دکتر مومنی. به نظر فرصت مهمی جهت خدمت به کانون زبان به آقای فرجیان نژاد جوان روی آورده است. نگاهی گذرا به تاریخچه معاونت آموزشی و مدیریت بخش انگلیسی اسامی بزرگانی مانند دکتر تیمور روحی، استاد نعیم فراهانی، دکتر فکری، استاد افروز، دکتر نیک، استاد شریفی و استاد فصیح را به یادما مدرسان قدیمی می آورد. این عزیزان پرسابقه باشناختی عمیق از کانون مدیرانی برجسته در زمان خود بودند. امیداست جوانگرایی دراین مدیریت بسیار مهم نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.

حسن کتال
۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0

با درود و آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما دوست و همکار گرامی

جواد
۱۳۹۸/۰۳/۰۹
5

جناب آقای فرجیان عزیز ان‌شا‌الله در مسئولیت جدید به کمک خداوند متعال موفق باشید و مثل همیشه بدرخشید. تمام کسانی که شما رو از نزدیک ملاقات کرده‌اند از دلسوزی و علاقه شما به کانون و توانایی‌های شما مطلع هستند. برای شما همکار عزیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

اعتمادی نیا
۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0

انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال موفقیت روز افزون شما را آرزومندم. اعتمادی نیا

آ.کتال
۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0

انتصاب جدید رو خدمت اقای فرجیان نژاد همکار گرامی تبریک عرض میکنم، آرزوی موفقیت داریم براتون.

عسکریان
۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0

جناب آقای فرجیان نژاد انتصاب شایسته و بجای جنابعالی را تبریک عرض میکنم و آرزوی موفقیت،برای شما،مجموعه کانون زبان ایران و مدرسان گرامی دارم.

شاگرد شما
۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0

استاد ارجمند جناب آقای فرجیان نژاد انتصابت حضرت عالی به سرپرستی بخش انگلیسی معاونت آموزشی کانون زبان ایران را شادباش عرض نموده و برایتان آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

بهزاد نظری
۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0

انتصاب شایسته شما را به عنوان سرپرست بخش انگلیسی معاونت آموزشی تبریک عرض می‌کنم.

داریوش حقیقی
۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0

با تبریک فراوان و آرزوی موفقیت برای شما عزیز دلسوز پاک و باوجدان.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...