مدیر کانون زبان استان البرز:

هم فکری، همدلی و همکاری مرز مشترک فعالیت‌های کانون

هم فکری، همدلی و همکاری مرز مشترک فعالیت‌های کانون
محسن فیض الهی، مدیر کانون زبان استان البرز در دیداری با قاسم سلیمانی، سرپرست کانون پرورش فکری استان عنوان کرد: هم فکری، همدلی و همکاری مرز مشترک فعالیت‌های کانون زبان و کانون پرورش فکری است که می‌تواند باعث برداشتن گام‌های مهمی در ارتقا هر دو مجموعه باشد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دیدار فیض‌الهی به بیان گزارشی در خصوص راه‌اندازی دوره‌های غیرانگلیسی و برگزاری کلاس‌های ویژۀ مکالمه، انگلیسی در سفر و بحث آزاد در مراکز آموزشی این استان پرداخت.

در ادامه سلیمانی با اشاره به لزوم تعامل و همکاری بین کانون زبان ایران و کانون پرورش فکری، این دو مجموعه را اعضای یک خانواده خواند و افزود: ما می‌توانیم از امکانات و توان مراکز کانون پرورش در جهت معرفی کانون زبان به مخاطبان بهره ببریم و به همین نسبت هم مراکز کانون زبان می‌توانند در شناسایی توان مجموعه کانون پرورش فکری به مخاطبان، ایفای نقش کنند.

معرفی فعالیت‌های کانون زبان، مشکلات مربوط به ساختمان‌های استیجاری، تبلیغات مراکز، جذب و نگهداشت زبان‌آموز و ... از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان البرز دارای 6 مرکز آموزشی در شهرهای کرج و هشتگرد است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و اسپانیایی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

همچنین در این مرکز دورۀ بحث آزاد و آمادگی آزمون A1 آلمانی نیز برگزار می‌گردد.
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۴۸۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...