مدیر کانون زبان استان زنجان:

کانون زبان ایران از معدود مراکز همگام با شیوه‌های نوین آموزش در ایران است

کانون زبان ایران از معدود مراکز همگام با شیوه‌های نوین آموزش در ایران است
شهرام ساسانی، مدیر کانون زبان استان زنجان بر اهمیت به کارگیری نوآوری در شیوۀ تدریس زبان‌های خارجی تاکید و عنوان کرد: در حال حاضر در کشورمان مراکز انگشت شماری هستند که در آن‌ها تدریس با شیوه‌های آموزشی روز دنیا صورت می‌گیرد و کانون زبان ایران از معدود مراکزی در ایران است که با شیوه‌های نوین و مدرن آموزش دنیا همگام است.

وی در جلسۀ هم اندیشی کارکنان این استان بهره‌گیری از نوآوری در جهت رسیدن به راه‌حل‌های کاربردی و پایدار، استفاده به جا و خلاقانه از تکنولوژی‌های روز در جهت رفع نیازهای آموزشی و ایجاد مزیت‌های رقابتی را منجر به پیشرفت بیش از پیش کانون زبان ایران دانست.

در این جلسه همکاران، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در قالب 32 نظر ارائه و توضیحات لازم را در مورد هر برنامه عنوان کردند، سپس از بین برنامه‌ها و نظرات بیان شده، 9 برنامه که قابلیت عملیاتی شدن را داشت، انتخاب و نحوه اجرایی شدن آن‌ها بررسی شد، سپس در جلسۀ پایانی، تنظیم تقویم اجرایی، تقسیم وظایف و نحوۀ عملکرد کارکنان در راستای دسترسی به اهداف یاد شده صورت گرفت و هر کدام از گروه‌ها با مشخص شدن وظایف، فعالیت‌های خود را آغاز کردند. 

جذب و نگهداشت زبان آموز، روش‌های توسعۀ آموزش ها، راهکارهای نوین جذب زبان آموز، تبلیغات موثر جهت جذب زبان آموز و ... از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان زنجان دارای 3 مرکز آموزشی است و در آن ها زبان های انگلیسی به زبان آموزان کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ( خواهران و برادران) آموزش داده می‌شود. همچنین دوره های مکالمه ویژه و بحث آزاد نیز در برخی از مراکز این استان دایر است.

۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰
تعداد بازدید : ۱,۷۳۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...