از ترم تابستان، کتب آموزشی کانون زبان ایران را پستی دریافت کنید

از ترم تابستان، کتب آموزشی کانون زبان ایران را پستی دریافت کنید
امیر ثروتی، سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات کانون زبان ایران از ارسال پستی کتب آموزشی برای زبان‌آموزان از ترم تابستان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، ثروتی در خصوص فرآیند ارسال پستی کتب درسی گفت: زبان‌آموزان عزیز می‌توانند پس از مشاهدۀ نمرۀ نهایی خود وارد سایتwww.ilireg.ir و پنل زبان‌آموزان شده و براساس سطح مربوطه نسبت به خرید کتاب خود اقدام نمایند.

وی افزود: در زمان خرید کتاب مبلغ 97/000 ریال بابت هزینۀ ارسال پستی دریافت می‌گردد و براساس آدرسی که در هنگام ثبت‌نام کتاب توسط زبان آموزان در سامانه ثبت شده است، ارسال پستی کتاب صورت می‌گیرد.

ثروتی ادامه داد: قرار است براساس هماهنگی‌های لازم با ادارۀ پست، در بازۀ زمانی 3 تا 5 روزه این کتاب‌ها در اختیار زبان‌آموزان قرار بگیرد و ماموران پست طی2 مرحله مراجعه به آدرس‌های پستی این فرآیند را انجام دهند. قرار است در صورتی که در این دو مرحله زبان‌آموزان کتاب را دریافت نکردند از طرف ادارۀ پست پیامکی به زبان‌آموزان ارسال شود تا برای دریافت کتاب‌ها به ادارۀ پست مراجعه نمایند.

سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات کانون زبان ایران هدف از این اقدام را سهولت در فرآیند ارسال کتاب‌ها، جلوگیری از ازدحام زبان‌آموزان در روزهای شروع کلاس‌ها و انجام برنامهریزی‌های دقیق‌تر در این حوزه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این مرحله فقط محصولات آموزشی از طریق ادارۀ پست ارسال می‌گردد و محصولات کمک آموزشی همچنان از طریق مراکز آموزشی قابل تهیه می‌باشد.

ثروتی ادامه داد: از زبان‌آموزان عزیز خواهشمندیم از مراجعه به مراکز آموزشی جهت دریافت کتاب خودداری نمایند.

۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸
تعداد بازدید : ۱۵,۷۶۸
زبان آموز
۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0

طرح خیلی بدیه! ده هزار تومن بدیم واسه کاری که قبلن به راحتی با مراجعه به شعبه انجام میدادیم. تجدید نظر کنید لطفا

سپبده
۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0

سلام ،فقط با اینکار مبلغ اضافی دریافت میکنید، بنظرم اصلا ایده خوبی نیست ، لطفاً اینکارو اختیاری کنید هر کسی تمایل داشت انجام بده و اجباری نباشه

darya
۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0

بهتر بود این طرح اختیاری باشه چون کسانی که به صورت حضوری در کلاس ها شرکت میکنند نیازی به ارسال به صورت پستی ندارند

زهرا نیسانی
۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0

هزینه خرید کتابهای کمک درسی را به حساب کانون واریز کردم ولی بعد از گذشت یک ماه کتابی برام ارسال نشده ،باید چگونه پیگیری کنم

سارا رفیع زاده
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0

من پول کتاب رو پرداخت کردم ولی سایت هیچ آدرسی از من نخواسته منی دونم چیکار کنم

s
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0

من پول رو پرداخت کردم ولی در هنگام خرید کتاب هیچ آدرس یا شماره ای از من نخواستند . میشه بگید باید چیکار کنم و کتابم رو از کجا دریافت کنم خواهش میکنم یه راه حل بگید.لطفا.ممنون

ح
۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0

سلام من هم هیچ ادرسی ازم گرفته نشد الانم نمیدونم کتاب را چجوری بگیرم مبلغ 52 هزار تومن پرداخت کردم برای خرید کتاب


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...