راه اندازی اولین مرکز آموزشی کانون زبان ایران در شهرستان البرز استان قزوین

راه اندازی اولین مرکز آموزشی کانون زبان ایران در شهرستان البرز استان قزوین
نخستین مرکز آموزشی کانون زبان ایران و غرفه‌ی فروش محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان البرز استان قزوین با حضور علیرضا حاجیان زاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری، سیدمحمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران، فریدون همتی، استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، حاجیان‌زاده در آیین افتتاح این مرکز با قدردانی از تعامل قابل توجه مسئولان استان قزوین با کانون، این همکاری‌ها را گامی بلند در مسیر بالندگی فرهنگ و اندیشه کودکان و نوجوانان دانست.
در این مراسم استاندار قزوین نیز اظهار داشت: با توجه به این‌که در حال حاضر شاهد پیوستگی دنیا هستیم و تمامی دنیا در کمترین زمان از اطلاعات هم آگاه هستند نیاز است تا آموزش زبان خارجی جدی گرفته شود.
همتی گفت: کانون زبان و آموزش زبان خارجی اثرگذار و پیام‌رسان انتقال ارزش‌های انقلاب به خارج از کشور است.
وی همچنین کانون زبان را جایگاهی برای تقویت ابزار انتقال فرهنگ ها دانست.
گفتنی است ساختمان دو طبقه کانون زبان شهرستان البرز با زیربنای نزدیک به 580متر مربع از سوی شهرداری الوند به کانون اهدا شده و کانون نیز با اعتباری نزدیک به  25 میلیون تومان آن را تجهیز و راه‌اندازی کرده است.

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ۰۸:۲۶
تعداد بازدید : ۳,۱۳۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...