مراسم معارفه مدیر جدید و تکریم مدیر پیشین کانون زبان استان زنجان برگزار شد

مراسم معارفه مدیر جدید و تکریم مدیر پیشین کانون زبان استان زنجان برگزار شد
مراسم معارفۀ مهدی حاجی‌خانی، مدیر جدید و تکریم شهرام ساسانی مدیر سابق کانون زبان استان زنجان در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری این استان با حضور دکتر مهدی مشفق، معاون اداری و مالی، رضا لیاقی، مشاور رییس در امور استان‌ها و محمد نقی صالحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم مشفق در خصوص توسعۀ  کمی و کیفی فعالیت‌های کانون زبان مطالبی را بیان نمود. وی از نیروی انسانی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های این مجموعه یاد و بر تکریم زبان‌آموزان و خانواده هایشان تاکید کرد.

معاون اداری و مالی کانون زبان ایران گفت: به منظور  بومی‌ سازی منابع و محتوای آموزشی طرح هایی در حال برنامه‌ریزی و اجرا است که انشاءالله این تغییرات به زودی در فرآیند آموزشی کانون زبان محسوس خواهد بود.

n96-دوره

مشفق در پایان ضمن قدردانی از زحمات ساسانی، مهدی حاجی‌خانی را با حکمی از سوی دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران به عنوان مدیر جدید کانون زبان استان معرفی کرد.

در این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری استان نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیر پیشین، برای مدیر جدید استان آرزوی موفقیت نمود و ابراز امیدواری کرد با توسعۀ متوازن مراکز آموزشی کانون زبان در سطح شهرهای بزرگ استان، علاقمندان بتوانند از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و کمک آموزشی کانون زبان ایران بهره‌مند شوند.

n96-دوره

صالحی به ضرورت بازنگری در محتوای منابع آموزشی و استفاده از روش‌های به روز اشاره کرد و گفت: با این‌که کانون زبان ایران همواره در آموزش زبان‌های خارجی با بهره‌گیری از روش‌های جذاب و علمی موفق عمل کرده است اما شرایط ایجاب می‌کند که از فناوری‌های روز و خلاقانه بیشتر استفاده شود.

 

۵ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۴
تعداد بازدید : ۲,۷۷۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...