آغاز به کار کلاس‌های مرکز آموزشی "رودان"

آغاز به کار کلاس‌های مرکز آموزشی "رودان"
با شروع ترم تابستان کانون زبان ایران، کلاس‌های مرکز آموزشی رودان برای آموزش زبان انگلیسی به علاقه‌مندان (خواهران و برادران) گروه سنی نوجوانان در استان هرمزگان آغاز به کار کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، نادر صفایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان به همراه معاونان خود از فضای آموزشی این مرکز بازدید کردند و ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی کانون زبان در این شهرستان از پروین پشت کوهی، مدیر کانون زبان استان قدردانی کردند.

صفایی در این بازدید از اثر بخشی نحوۀ آموزش کانون زبان ایران در ارتقا سطح آموزش زبان سخن گفت و به اهمیت آموزش صحیح اشاره کرد.

وی با ذکر تجربۀ شخصی فرزند خود که یکی از زبان‌آموزان کانون زبان بوده است به تلاش مستمر و پیگیری اعضای این مجموعۀ آموزشی برای یادگیری موفق اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش رودان از مدیر کانون زبان خواست با توجه به ضرورت استفادۀ همۀ گروه‌ها از آموزش در خصوص راه‌اندازی گروه‌های سنی کودکان و بزرگسالان در این مرکز اهتمام ورزد.

در ادامه پشت‌کوهی ضمن قدردانی از همکاری‌های صمیمانۀ مدیر آموزش و پرورش رودان برای راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد: بسیار مفتخریم که پس از چند سال پیگیری بالاخره فرزندان عزیزمان در این شهرستان از آموزش‌های کانون زبان ایران بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است، علاقه مندان به ثبت نام در این مرکز می‌توانند به آدرس بلوار شهدا، انتهای خیابان کمیته امداد و بنیاد شهید، کانون فرهنگی شهدا مراجعه و یا با تلفن 42883315-076 تماس حاصل نمایند.

n98-رودان

 

۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲
تعداد بازدید : ۴,۰۹۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...