ترم تابستان فشرده در استان بوشهر

ترم تابستان فشرده در استان بوشهر
سرپرست بخش انگلیسی معاونت آموزشی کانون زبان ایران از برگزاری ترم تابستان فشرده در استان بوشهر خبر داد و گفت: سرپرست کانون زبان استان بوشهر به علت گرمای بیش از حد هوا در این استان و همچنین غیر بومی بودن شمار زیادی از زبان‌آموزان خود درخواستی را مطرح کردند مبنی بر فشرده برگزار شدن ترم تابستان در این استان که با موافقت معاونت آموزشی کانون زبان این برنامه در تابستان جاری اجرایی خواهد شد.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مرتضی فرجیان‌نژاد در خصوص نحوۀ برگزاری ترم تابستان در بوشهر عنوان کرد: شروع ترم تابستان در این استان مانند دیگر مراکز کشور از 9 تیرماه بود با این تفاوت که در ماه تیر به جای 2 جلسه در هفته، کلاس به صورت فشرده‌تر و 3 جلسه در هفته برگزار خواهد شد. 
وی ادامه داد: زبان‌آموزان روزهای زوج علاوه بر کلاس‌های عادی خود، دوشنبه صبح نیز کلاس خواهند داشت. همچنین روزهای فرد در کنار روزهای یکشنبه و سه شنبه، کلاس دیگری در صبح پنج شنبه برگزار خواهد شد. 
فرجیان‌نژاد افزود: شنبه صبح نیز کلاس فوق‌العاده‌ای برای زبان‌آموزان روزهای دوشنبه و پنج شنبه‌ها تشکیل خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت تداخل کلاس با کلاس‌های صبح (عادی) با هماهنگی مدیر، مدرس و زبان‌آموزان زمان کلاس جبرانی معین خواهد شد. به این ترتیب کلاس‌های این استان در ترم تابستان در اوایل شهریور ماه به پایان خواهد رسید. 
سرپرست بخش انگلیسی معاونت آموزشی در خصوص برگزاری آزمون‌ها در این استان گفت: آزمونهای کتبی در مورخ ۷ شهریور و آزمون‌های آنلاین مطابق با تقویم کشوری و در بازۀ زمانی ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه انجام خواهد گرفت. 
وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر این برنامه برای استان بوشهر در نظر گرفته شده است و در صورت موفقیت در اجرا و وجود بازخورد مثبت از سوی مدرسان، زبان‌آموزان و کارکنان استان در سال‌های آتی در استان هرمزگان نیز اجرایی خواهد شد.
۱۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱
تعداد بازدید : ۱۹,۳۴۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...