ثبت‌نام اینترنتی آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران (تابستان1398)

ثبت‌نام اینترنتی آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران (تابستان1398)
کانون زبان ایران در نظر دارد آزمون جذب مدرس را در بخش‌های انگلیسی (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) و بخش های غیر انگلیسی (فرانسه، عربی، اسپانیایی، آلمانی، روسی، چینی و ایتالیایی) برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این آزمون در روز جمعه 1 شهریورماه برگزار می‌شود و داوطلبان در صورت موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه و پس از گذراندن دورۀ آموزشی به عنوان مدرس کانون زبان ایران پذیرفته خواهند شد.

زمان ثبت‌نام در این آزمون  از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 25 تیرماه در آدرس  www.ilireg.ir آغاز می‌شود و تا پایان وقت اداری یکشنبه 20 مرداد ماه  ادامه می‌یابد.

علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پوشه ها‌ی پیوست مراجعه نمایند.

اطلاعیه آزمون جذب مدرس تابستان 1398

جدول مراکز آزمون جذب مدرس تابستان 1398

۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۲۱:۱۴
تعداد بازدید : ۳۸,۹۹۳
پریسا شریعت نیا
۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0

با تشکر از اطلاع رسانی شفافتان. میشه خواهش کنم منابع آزمون کتبی را بفرمایید. پیشاپیش از رهنماییتان متشکرم.

محمدعلی
۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0

جریان رای منفی ها قابل فهم نیست، یعنی مخالف اعلام منابع هستند:)

علیزاده
۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0

سلام بنده در آزمون کانون گروه نوجوان شرکت کردم. 115 سوال مدت زمان 120 دقیقه بود.اگر در کانون زبان درس خواندید سوالات کودک و نوجوان در حد high-intermediate ;کانون زبان می باشد.

فرزاد
۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0

چون این ازمون برای تعیین سطح دانش زبان هست.اگر قرار باشه منبعی داشته باشه خیلیا میتونن قبول شن


رشیدی
۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0

سلام میشه منابع ازمون کتبی را بگید؟

نادیا
۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0

سلام وقت شما بخیر. ببخشید می خواستم بپرسم آیا تمام مراحل آزمون جذب مدرس (آزمون کتبی، مصاحبه و دمو) در همون شهری که موقع ثبت نام انتخاب کردیم انجام میشه؟ یا باید به مرکز تهران هم مراجعه کنیم؟ ممنون میشم اطلاع بدین در این مورد

محمدرضا
۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0

سلام. باید به مرکز تهران مراجعه کنید.


اسدیان
۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0

با عرض احترام، به نظر می رسد درگاه پرداختی مشکل دارد. با چندین کارت و هم با دو مرورگر مختلف و دو سیستم امتحان کردم. اما هر بار خطا میدهد. لطفا رسیدگی کنید. با تشکر

مشایخی
۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0

سلام آخه چرا محدودیت سنی ؟

حمید
۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0

سلام چرا مدرسین گروه های بالاتر میتونند بدون شرکت در ازمون کتبی و شفاهی و فقط با یک دمو بیان تو سطح های دیگه ولی یک مدرس پایین تر نمیتونه از این امتیاز برخوردار بشه؟اگه ازمون هست بهتر نبود برای همه باشه؟واگر هم نیست واسه هیچ مدرسی نباشه؟اتفاقا با ورود مدرس های بالاتر به سطوح پایین تر مشکل نبود کلاس کافی برای خود مدرس های سطوح پایین بیشتر هم میشه ولی برعکسش همچین مشکلی پیش نمیاد

بى نام
۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0

لطفا بخش هاى مختلف آزمون کتبو رو لحاظ بفرمایید.آیا از بخش هاى مختلف تشکیل شده یا فقط به صورت تست چهارگزینه اى است؟

ن م
۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0

در صورت قبولی در آزمون کتبی، دوره آموزشی چقدر طول میکشه و آیا هزینه داره؟

علی
۱۳۹۸/۰۵/۰۷
5

اصلا خوب نیست

فاطمه
۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0

با سلام در صورتی که مدارک بین المللی رو داشته باشیم چطور باید ثبت نام رو انجام بدیم چون وارد درگاه پرداخت میشه و همون طور که خودتون اشاره کردین نیازی به شرکت در آزمون کتبی نیست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

Baran
۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0

این سوال من هم هست ارشد زبان دارم کاش یکی راهنمایی کنه راستی واقعا باید بریم تهران برای مصاحبه ؟مگه خود مراکز استانها اساتیدی ندارن که این کار را انجام بدن؟؟؟؟



برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...