موفقیت زبان‌آموزان مرکز سعادت آباد در آزمون Delf Prim

موفقیت زبان‌آموزان مرکز سعادت آباد در آزمون Delf Prim
زبان‌آموزان گروه سنی کودکان مرکز آموزشی سعادت‌آباد (تهران) در آزمون بین‌المللی Delf Prim A1 زبان فرانسه موفق به کسب نمرات ممتاز شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، آریا بیات سرمدی، نیکناز کاویانی، فاطمه طلائی، سارا گوهرگانی، هستی چراغی، آوین قراگزلو و سارینا ابراهیم‌زاده زبان‌آموزان شرکت کننده در این آزمون بودند که با همراهی مدرس خود، فریبا سادات هاشمی (از ترم اول تا پایان دورۀ آمادگی آزمون) موفق به کسب نمرات ممتاز شدند.

گفتنی است، آزمون‏‌های DELF/DALF در شش سطح (C2، C1، B2، B1، A2، A1) که منطبق بر سطوح چارچوب مشترک اروپایی (CECRL) است، طراحی شده و برای مقاطع سنی بزرگسالان، نوجوانان و کودکان به طور جداگانه برگزار می‏ شوند.

مدارک این امتحانات مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش فرانسه بوده و جزو معتبرترین مدارک زبان فرانسه جهت ثبت ‏نام در دانشگاه‏های فرانسه زبان، اقدامات شغلی و ... محسوب میشود.

در ایران، امتحانات DELF/DALF از سال 1992 در کانون زبان اجرا شده و هم اکنون در 4 شهر اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد توسط بخش فرانسه  کانون زبان، برگزار می‏ شود.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۲,۱۷۸
مدرسان و همکاران سعادت آباد
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0

این موفقیت را به شما زبان آموزان عزیز و مدرس محترم سرکارخانم هاشمی تبریک گفته و از خداوند متعال پیروزی های بیشتری در این عرصه برایتان آرزو می کنیم و امیدواریم همواره توفیق رفیق راهتان باشد.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...