مراسم فارغ التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی جویبار برگزار شد

مراسم فارغ التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی جویبار برگزار شد
مراسم فارغ التحصیلی زبان آموزان گروه سنی نوجوانان مرکز آموزشی جویبار با حضور فریدون صادقی، مدیر کانون زبان استان مازندران، اصغر رحیمی، مدیر آموزش و پرورش جویبار، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مدرسان و زبان آموزان این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم رحیمی ضمن تقدیر از مدیران، کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران به نقش موثر این موسسه‌ی آموزشی در آموزش زبان‌های خارجی و روند تحصیلی دانش‌آموزان این شهرستان اشاره کرد.

اجرای موسیقی و نمایش توسط زبان‌آموزان،  اهدای لوح تقدیر به زبان‌آموزان و گرفتن عکس یادگاری از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

n95-فارغ التحصیلی جویبار1

n95-فارغ التحصیلی جویبار2

n95-فارغ التحصیلی جویبار3

n95-فارغ التحصیلی جویبار5

n95-فارغ التحصیلی جویبار6

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹
تعداد بازدید : ۶,۰۷۴
علی
۱۳۹۵/۱۱/۲۴
5

واقعا ممنونم بابت این مراسم.ممنون از مجموعه کانون جویبار . روز به یادموندنی و شادی رو برامون به خاطره گذاشتن.

kheyzaran
۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0

سلام, من به عنوان زبان آموز کانون ایران در همایش حضور داشتم به جامعه مدیران کانون زبان ایران و این مجموعه ی عظیم تبریک میگم به سبب داشتن چنین مدیر توانمند آقای براری مدیر شهر جویبار که بدون هیچ چشمداشتی فعالانه و با پشتکار عالی کار کردند..... احسنت به ایشون, من به عنوان یک شهروند جویبار و مهم تر یک زبان آموز این مرکز از ایشون تشکر میکنم

بازرگان. زنجان
۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0

سلام با عرض تبریک بحضور تک تک زبان آموزان فارغ التحصیل مرکز جویبار و همچنین خسته نباشید و آرزوی موفقیت خدمت همکاران گرامی و مدرس محترم.

اعتمادزاده
۱۳۹۵/۱۱/۲۴
5

جناب آقای براری مدیریت محترم کانون زبان ایران شعبه جویبار از تلاشها و زحمات شما بابت برگزاری این مراسم خاطره انگیز و عالی به سهم خودم صمیمانه سپاسگزارم.از خداوند متعال موفقیت روزافزون جنابعالی را خواستارم.

براری.کانون زبان جویبار
۱۳۹۵/۱۱/۲۶
5

با سلام خدمت دوستان بابت پیام ها و محبت های شما کمال قدردانی رو دارم. امیدوارم تونسته باشیم با این مراسم زحمت های بچه ها و خانواده ها و همچنین همکارای خوبمون رو پاسخ داده باشیم. جا داره از همکارای خوب مرکز جویبار آقای هادیان و مدرس عزیز آقای کریمی که برای این مراسم تمام تلاش خودشون رو جهت بالا بردن کیفیت این مراسم انجام دادن تشکر و قدردانی کنم. همچنین از زبان آموزان گرامی خانم ها مرادمند،انتظاری،سلیمی،طاهرپور،اولیایی،قربانزاده،قاسمی و فضلی و آقایان مهندس حسن حسین نیا و جعفر براری تشکر می کنم.

mahmoodi.🤗
۱۳۹۵/۱۱/۲۷
5

بهترین مراسمی که تاحالا دیدم. اقای براری _اقای کریمی دوستون دارم

محمد رضا(فرزاد فرزین)
۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0

اسلام با عرض خسته نباشید خدمت شما مرسی از زحماتتون.⁦:-)⁩

حمیدرضا ظاهر
۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0

همکار عزیز و ارجمند جناب براری عزیز کوشش و تلاش مثال زدنی شما را ارج می نهاده، امید آن است در سایه حمایت های مدیریت محتمرم استان جناب دکتر صادقی موفقیت مرکز جویبار و پیشرفت روز افزون شما رو مشاهده کنیم.

نگار
۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0

روز به یاد موندنی بود، هیچ وقت اون روزو یادم نمیره واقعا از آقای براری مدیر شعبه جویبار تشکر میکنم که از جون و دلش واسه ما مایه میزاره

نادیا
۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0

من حضور نداشتم ولی از همینجا از اقای کریمی عزیز و اقای براری گرامی تشکر میکنم و ارزوی موفقیت دارم براتون(مجتمع فنی تهران)


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...