مدیرعامل کانون پرورش فکری در دیدار با مدیران ستادی کانون زبان ایران:

کار تیمی اساس موفقیت‌های کانون زبان ایران است

کار تیمی اساس موفقیت‌های کانون زبان ایران است
فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تقدیر از موفقیت کانون زبان در جذب بیشترین تعداد زبان آموز، در جلسه‌ای با رییس، معاونین، مشاورین و مدیران ستادی کانون زبان ایران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سپس رییس کانون زبان ضمن قدردانی از مدیرعامل کانون پرورش برای فرصتی که برای این دیدار در نظر گرفته بود گزارشی از عملکرد بخش‌های مختلف کانون زبان ایران در 8 ماه گذشته را ارائه کرد.

وی با اشاره به رکورد شکنی در جذب تعداد زبان‌آموز در ترم تابستان نسبت به سال‌های گذشته، این مهم را یکی از موفقیت‌های بزرگ کار تیمی در این مجموعه عنوان و از تلاش‌های همۀ همکاران برای کسب این افتخار قدردانی نمود.

تجهیز و به روز رسانی مراکز آموزشی، توجه به نظام پرداخت و تشویق، دریافت مجوز برای نشریات و مجلات، تولید محتواهای بصری و پوسترهای آموزشی، تولید محتواهای آموزش غیرحضوری، بازنگری در برخی از کتب آموزشی، اصلاح ساختار آزمون‌ها و برگزاری بر خط آن‌ها، راه‌اندازی بازدیدها به صورت آنلاین از کلاس‌ها، تدوین نظام ارزیابی عملکرد، توسعۀ تعداد مراکز در شهرهای مختلف، راه‌اندازی برنامه‌هایی مثل جمعه فیلم و کلاس‌های نقد فیلم برای تمرکز بر توانمندی شنیداری زبان‌آموزان و... از موضوعاتی بود که رییس کانون زبان ایران به آن‌ها اشاره کرد.

در ادامه این جلسه، فاضل نظری ضمن تشکر از کارکنان کانون زبان گفت: این موفقیت‌ها نباید منحصر به مقطعی خاص باشد و امیدواریم که به صورت متداوم شاهد آن‌ها باشیم. باید تمام تلاش‌مان را به کار بندیم تا نقاط ضعف را شناسایی کنیم و سپس آن‌ها را از بین ببریم و همواره در جهت تقویت نقاط قوت‌ کوشا باشیم.

وی با اشاره به مقولۀ فرهنگ سازمانی بر نهادینه شدن فرهنگ کار تیمی در کل مجموعۀ کانون تاکید کرد و در ادامه روحیۀ کار گروهی را از جمله عوامل موفقیت در سازمان دانست و افزود: همکاری تیمی در به ثمر رساندن اهداف و فعالیت‌ها می‌تواند موفقیت‌های جمعی بزرگی را به وجود آورد.

رضایت شغلی همکاران، تمرکز زدایی و ایجاد محیط جذاب برای کارکنان و مدرسان از دیگر مواردی بود که مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آن‌ها اشاره کرد.

گفتنی است، این دیدار در روز یک شنبه 20 مردادماه در ساختمان شهید ملک شامران کانون پرورش فکری به بهانۀ تقدیر از تلاش مدیران کانون زبان ایران در جهت ثبت رکورد جدید تعداد زبان آموز برگزار شد.

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۳۷
تعداد بازدید : ۱,۸۷۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...