برگزاری دورۀ شعر انگلیسی (Introduction to English Poetry) در مرکز شهرک قدس (خواهران)

برگزاری دورۀ شعر انگلیسی (Introduction to English Poetry) در مرکز شهرک قدس (خواهران)
دکتر محمد شاهین تقدمی، سرپرست آموزش‌های ویژه کانون زبان ایران از راه‌اندازی دورۀ شعر انگلیسی در مرکز آموزشی شهرک قدس (خواهران) تهران از ترم پاییز سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی بیان کرد: از مهمترین اهداف برپایی این دوره آشنایی با صنایع ادبی پرکاربرد در زبان انگلیسی، آشنایی با اشعار معروف در ادبیات انگلیسیی، آشنایی با شاعران مشهور و کسب مهارت در درک و تحلیل شعر انگلیسی است.

وی افزود: افرادی که به شعر و ادبیات انگلیسی علاقه‌مند هستند و همچنین مشتاق هستند تا اشعار معروف انگلیسی و شاعران آن ها را بهتر و عمیق‌تر بشناسند و با صنایع ادبی این اشعار آشنا شوند، مخاطبان این دوره خواهند بود.

تقدمی طول این دوره را 2 ترم 21 جلسه‌ای (دو روز در هفته) عنوان کرد و ادامه داد: زبان آموزان کانون زبان که حداقل سطح High 3  را به اتمام رسانده اند، دارندگان مدارک JCE / SCE و دارندگان مدارک دانشگاهی کارشناسی و بالاتر در گرایش های مختلف زبان انگلیسی افرادی هستند که می توانند در این دوره شرکت کنند.

ایشان خاطر نشان کرد: داوطلبانی که هیچکدام از شرایط فوق را دارا نمی باشند، می بایست در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و در صورت کسب امتیاز لازم وارد دوره شوند.

سرپرست آموزش‌های ویژه کانون زبان ایران ظرفیت کلاس های آموزشی این دوره را حداقل 8 و حداکثر 14 نفر عنوان کرد و گفت: در این دوره کتاب An Insight to English Literature poetry تدریس خواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان به ثبت نام در مرکز آموزشی شهرک قدس (خواهران) می توانند به آدرس شهرک قدس، انتهای خیابان حسن سیف، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه و یا با شماره تلفن  ۸۸۰۸۵۸۵۰,۸۸۰۸۵۸۳۵(۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۱
تعداد بازدید : ۲,۵۴۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...