رتبۀ چهارم کنکور سراسری در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی:

کانون زبان ایران، محیطی برای یادگیری در عین صمیمیت است

کانون زبان ایران، محیطی برای یادگیری در عین صمیمیت است
پریناز باستانی، رتبۀ چهارم کنکور سراسری در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از زبان‌آموزان کانون زبان ایران بوده که سال گذشته از این مجموعه فارغ‌التحصیل شده است. در واپسین ساعات کاری روز دوشنبه 28 مردادماه میزبان ایشان به همراه مادر و برادرش بودیم که ماحصل این دیدار را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، پریناز باستانی می‌گوید: در زمان کودکی، یکسال زبان‌آموز کانون زبان ایران در مرکز آموزشی اکباتان بودم و بعد از وقفه‌ای، دوباره از کلاس نهم زبان‌آموز کانون شدم و سال گذشته توانستم از این مجموعه فارغ‌التحصیل شوم.

وی آموزش‌هایی که در کانون زبان دیده را در موفقیتی که در کنکور به دست آورده، بسیار موثر می‌داند و می‌گوید: سال آخر، زبان عمومی را برای بخش عمومی کنکور خوانده بودم و در قسمت اختصاصی از اندوخته‌های زبانی‌ام در کانون زبان بسیار بهره بردم و با پیش زمینه‌ای که در کانون زبان داشتم و مقطع بزرگسالان کانون را به پایان رسانده و فارغ التحصیل شده بودم، توانستم به خوبی از عهدۀ پاسخگویی به سوالات بربیایم.

n96-دوره

پریناز از همۀ مدرسانش در کانون زبان به خوبی یاد می‌کند و می‌گوید: همۀ مدرسانم را دوست داشتم و از آن‌ها برای تمام زحماتی که برایم کشیدند تشکر می‌کنم. بعضی از آن‌ها مثل خانم‌ها آقاجانی، یاوری وگروسی هنوز در خاطرم هستند.

مادر پریناز که خود نیز در رشتۀ زبان انگلیسی تحصیل کرده است می‌گوید: کانون زبان ایران مجموعه‌ای معتبر و قوی در حوزۀ آموزش زبان بوده و هست. محیطی که در آن بچه‌ها از فراگیری زبان خسته نشده و با علاقه به یادگیری می‌پردازند. دختر بزرگترم هم زبان‌آموز کانون زبان است، آموزش‌هایی که در این مجموعه دیده و خاطراتی که در آن دارد باعث شده تا همیشه با لذت و علاقه از کانون یاد کند. ما هم وقتی می‌دیدیم که بچه‌ها دائم در حال پیشرفت هستند تمام تلاش‌مان را می‌کردیم تا شرایط را برای حضورشان در این مجموعه مهیا کنیم و افتخار می‌کردیم که جزو خانوادۀ کانون زبان ایران هستیم. بدون شک با توجه به تجربۀخوبی که برای پریناز و خواهرش داشتیم، برادرش عرشیا را نیز در کانون زبان ثبت نام خواهیم کرد.

پریناز دربارۀ روش درس خواندنش می‌گوید: زبان را همیشه با علاقه و لذت می‌خواندم و فکر می‌کنم وقتی درسی را با علاقه می‌خوانیم بهتر و زودتر یاد خواهیم گرفت. شیوۀ خاصی برای درس خواندن نداشتم و همان دستورالعملی که معلم‌ها می‌گفتند را طی می‌کردم اما با علاقه و لذت و بدون هیچ اجباری.

n96-دوره

وی موفقیتی که کسب کرده را بیش از همه مدیون زحمات پدر، مادر، خواهر و برادرش است و می‌گوید: آن‌ها همیشه به من روحیه می‌دادند و شرایط را به شکلی فراهم می‌کردند تا به راحتی درس بخوانم، بعد از آن‌ها معلم‌های عزیزم و برخی از آشنایان کمک زیادی به من کردند که لازم می‌دانم در همین‌جا از همۀ‌ آن‌ها تشکر کنم.

پریناز علاقه‌مند به ادامۀ تحصیل در رشتۀ پزشکی و یا دندانپزشکی  است و می‌گوید: تدریس را هم خیلی دوست دارم، بخصوص تدریس زبان و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا این اتفاق برایم بیفتد.

مادر پریناز ادامه می‌دهد: دخترم پشتکار خیلی زیادی دارد، تا چند سال پیش می‌گفت که دوست دارد 30 زبان را یاد بگیرد و الان علاقۀ زیادی به یادگیری زبان‌های فرانسوی و اسپانیایی در کانون زبان ایران دارد و قرار است به زودی به ادامۀ تحصیل در این دو زبان نیز بپردازد.

وی در بخش پایانی سخنانش می‌افزاید: از مجموعۀ کانون زبان تشکر می‌کنیم که شرایطی را فراهم آورده است تا علاقه‌مندان، در همۀ سنین بتوانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند. در حال حاضر رقابت بین موسسات آموزش زبان بسیار زیاد است ولی کانون زبان و زبان‌آموزان آن از بقیه قوی‌تر و مسلط‌تر هستند.

گفتنی است، در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران به پریناز باستانی اهدا شد.

n96-دوره

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱
تعداد بازدید : ۴,۹۹۹
کارمند مرکز
۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0

با آرزوی موفقیت برای همه فرزندان این سرزمین ،خصوصا فرزندان عزیزمان در مجموعه بزرگ کانون زبان ایران.

آرش
۱۳۹۸/۰۵/۳۱
5

بله درسته من هم دوسال پیش که در کنکور زبان شرکت کردم با اینکه سطح advanced 1 بودم توانستم زبان تخصصی را فقط با دانشی که تو کلاسای کانون بدست آوردم 80 درصد بزنم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...