دعوت "امیرحسین رستمی" از علاقه‌مندان برای شرکت در بخش ویژۀ کانون زبان ایران در جشنوارۀ قصه‌گویی

دعوت "امیرحسین رستمی" از علاقه‌مندان برای شرکت در بخش ویژۀ کانون زبان ایران در جشنوارۀ قصه‌گویی
امیر حسین رستمی، بازیگر سینما و تلویزیون از علاقه‌مندان برای شرکت در اولین دورۀ بخش ویژۀ کانون زبان ایران در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی در بخشی از این دعوت عنوان کرده است: «کانون زبان ایران به عنوان بزرگترین و معتبرترین موسسۀ زبان‌آموزی، قراره به عنوان حامی جایزه‌ای ویژه در بخش قصۀ 90 ثانیه‌ای اهدا کنه. وقتی زبان می‌خونیم عادت می‌کنیم متن‌ها و الگوهای کشورهایی که به اون زبان صحبت می‌کنند را یاد بگیریم، اما کمتر پیش میاد که خودمون و کشورمون رو به اون زبان معرفی کنیم.»

«کانون زبان ایران تصمیم گرفته در جشنواره قصه‌گویی امسال به افرادی که بتوانند فرهنگ و هنر کشورمون، سرمایه‌های فرهنگی و گردشگری، قصه‌ها، داستان‌ها و روایت‌های اصیل ایرانی رو معرفی کنند، جایزه‌ای ویژه بده»

«در این بخش شما باید از اسطوره‌ها، بزرگان، هنرمندان، سرداران، قهرمانان، شهیدان و حتی اماکن زیبا و یا ویژگی‌های فرهنگی خاص مردم شهرتون یه قصه 90 ثانیه‌ای بسازید و روایت کنید.»

برای مشاهدۀ فراخوان بخش ویژۀ کانون زبان ایران در این جشنواره می‌توانید به این‌جا مراجعه کنید.

 
۲ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۶۸۹
صالحی
۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0

با سلام وخدا قوت حرکت بسیار خوب و قشنگیه . اگه بشه از این تبلیغ در سیما نیز گذاشته بشه خیلی عالیه . مثلا" زمان سریالهای شب در سه شبکه 3و2و1 سیما .


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...