مرکز شهرک قدس پذیرای علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های گردشگری، هتلداری و رستوران‌داری خواهد بود

مرکز شهرک قدس پذیرای علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های گردشگری، هتلداری و رستوران‌داری خواهد بود
دوره‌های گردشگری، هتلداری، رستوران‌داری THR به زبان فرانسه از ترم پاییز سال جاری در مرکز آموزشی شهرک قدس (خواهران) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، هدف از برگزاری این دوره‌ها آموزش به کارگیری زبان فرانسه در این مشاغل و آمادگی برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی و صنعت پاریس             (DFP THR) است که دوبار در سال در کانون زبان برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره با بخش فرانسه به شماره تلفن 88308035-021 تماس حاصل نمایند.

همچنین برای ثبت نام در مرکز شهرک قدس (خواهران) می‌توانید در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8:30 تا 19:30 به آدرس شهرک قدس، انتهای خیابان حسن سیف، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه و یا با شماره تلفن های ۸۸۰۸۵۸۵۰,۸۸۰۸۵۸۳۵ (۰۲۱) تماس حاصل نمایید.

گفتنی است، این دوره‌ها در 2 ترم گذشته در مراکز شهید بهشتی و وصال شهر تهران برگزار شده و در مراکز تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز نیز قابل اجرا خواهد شد.

۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۴۵۹
marjan
۱۳۹۸/۰۶/۱۶
4

عالیه!! لطفا این دوره را حتما برگزار کنید.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...