آموزش‌های تخصصی زبان به سازمان‌ها، مدارس و... در خارج از کلاس‌های کانون زبان ایران

آموزش‌های تخصصی زبان به سازمان‌ها، مدارس و... در خارج از کلاس‌های کانون زبان ایران
بیش از دو دهه است که از تجربۀ فعال‌سازی سیستم برون کانونی در کانون زبان ایران می‌گذرد و در این مدت این بخش به خوبی توانسته است خدمات آموزشی موثری را به سازمان ها، ادارات و... ارائه کند.
زهرا شکریان، مسئول بخش برون کانونی، در خصوص عملکرد و خدمات ویژه این بخش عنوان کرد: در حال حاضر در استان‌های تهران، بوشهر، مازندران و یزد کلاس‌های برون‌کانونی (خارج از آموزشگاههای کانون زبان ایران) با حدود 2500 زبان آموز و 110 کلاس برگزار می‌گردد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، شکریان گفت: بخش برون کانونی با هدف برگزاری دوره‌های آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانـسه، آلـمانی، روسی، اسپانیایی و عربی در محل مدارس، دانشگاه‌ها، ارگانها و سازمان‌ها فعالیت می‌نماید. در این بخش ساختار و مقررات آموزشی از نظر تعداد جلسات، دوره، سطح توانایی‌ مدرس و ... دقیقا مطابق با مراکز آموزشی کانون زبان ایران و متناسب با زمان و مکان مجموعه مخاطب اجرا می‌شود. 
وی ادامه داد: بخش برون کانونی علاوه بر برگزاری دوره‌های عادی، امکان برگزاری دوره‌های ویژه از قبیل مکاتبات اداری-بازرگانی، پرستاری، انگلیسی در سفر، بحث آزاد، آشنایی با شعر انگلیسی، داستان کوتاه و... را نیز دارد. همچنین در صورتی که سازمانی، درخواست دورۀ خاص دیگری را داشته باشد، بخش برون‌کانونی آمادگی طراحی و ارائۀ دوره مربوطه را دارد. 
مسئول بخش برون کانونی کانون زبان در خصوص نحوۀ همکاری سازمان‌ها و موسسات با این مجموعه گفت: مدارس، دانشگاه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌ها می‌توانند به صورت مکتوب درخواست همکاری خود را به بخش آموزش‌های ویژۀ کانون زبان ارسال نمایند و پـس از بـررسی در این بخش و در صورت فراهم شدن شرایط لازم، عقد قرارداد و همکاری آغاز می‌گردد.
وی بازخوردهای دریافت شده از سوی شرکت‌کنندگان در این دوره ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به سابقۀ نود ساله کانون زبان ایران در زمینۀ آموزش زبان و همچنین امکان ارائه خدمات در محل مجموعه های مخاطب که باعث کم شدن مشکلات تردد و صرفه‌جویی در وقت و هزینه رفت و آمد می‌گردد، استقبال سازما‌ن‌ها و مدارس از این خدمات رضایت‌بخش بوده است.
شکریان خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و موسساتی که تمایل به همکاری با بخش برون کانونی کانون زبان ایران را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88826327 و 88321236 تماس حاصل نمایند.
۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۵۳
تعداد بازدید : ۲,۴۳۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...