مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی:

دعوت از پذیرفته‌شدگان در آزمون کتبی جذب مدرس و برگزاری آزمون مصاحبه و آزمون عملی تدریس در هفته‌های آتی

دعوت از پذیرفته‌شدگان در آزمون کتبی جذب مدرس و برگزاری آزمون مصاحبه و آزمون عملی تدریس در هفته‌های آتی
نوشین حسین‌زاده دلیر، مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی کانون زبان در پاسخ به این سوال که فرآیند جذب مدرس تابستان 98 در چه مرحله‌ای قرار دارد، عنوان کرد: اسامی پذیرفته‌شدگان در آزمون کتبی از طریق سامانۀ جذب مدرس اعلام شده است و فرایند تماس و دعوت از پذیرفته شدگان برای شرکت در جلسه مصاحبه و آزمون دمو در جریان اجراست.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دلیر ادامه داد: در هفته‌های آتی این فرایند در تمامی کشور اجرا و بر اساس برنامه تنظیم شده از همۀ پذیرفته‌شدگان با تماس تلفنی جهت شرکت در مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.
وی در خصوص مرحلۀ شفاهی جذب مدرس گفت: این مرحله شامل یک مصاحبه و یک دموی آزمایشی است. پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی جهت آزمون عملی تدریس(Demo)، می‌توانند با مراجعه به آدرس LMS.ili.ir  و مشاهده ویدئوی آموزش اولیه روش تدریس و نمونه آزمون عملی (Demo) ، آمادگی لازم جهت شرکت در این مرحله را کسب نمایند.
دلیر خاطر نشان کرد: مشاهدۀ این ویدئو تنها از طریق رایانه و یا لپ‌تاپ امکان‌پذیر است، همچنین نام کاربری، کدملی افراد و رمز عبور عدد 1تا 6 است.
مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی عنوان کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی زبان‌های غیرانگلیسی نیز پس از مرحلۀ مصاحبه، یک دورۀ آموزشی خواهند داشت و در انتهای این دوره از متقاضیان، آزمون عملی تدریس (دمو) گرفته خواهد شد.
ایشان در بخش پایانی سخنانش گفت: به پذیرفته‌شدگان در مرحلۀ کتبی توصیه می‌شود در مدت زمانی باقی مانده تا دعوت به آزمون شفاهی، فایل‌های آموزشی سایت را با دقت مشاهده و برای تدریس عملی آماده شوند.
۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۵:۳۳
تعداد بازدید : ۶,۲۳۵
زهرا
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0

با سلام واحترام لطفاً برای برگزاری آزمون جذب مدرس بعدی، زمان و روز آزمون برای بخش انگلیسی مجزا از بخش غیر انگلیسی باشد. نکته دیکر اینکه حتی الامکان سعی شود با آزمون های استخدامی در بخش دولتی و خصوصی تداخل زمانی ازنظر روز برگزاری نداشته باشد.

مریم
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0

سلام لطفاً در دوره های بعدی ازمون را به صورت آنلاین برگزار کنید تا امکان شرکت در هر نقطه کشور برای فرد فراهم باشد سپاسگزارم

سودابه
۱۳۹۸/۰۶/۱۸
0

سلام لطفا شرایط شرکت درآزمونو بگیدحداکثر سن ؛ مدرک تحصیلی و....

س.خ
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0

سلام در امتحان کتبی که در شهریور ماه در ساری برگزار شد شرکت کردم و در گروه بزرگسال پذیرفته شدم.با این وجود تا این لحظه20/6/1398 با بنده تماسی گرفته نشده .لطفا راهنمایی بفرمایید.

Hamid
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0

ازمون انلاین کانون چه مدلیه یکی یه توضیحی بده

شبنم
۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0

سلام نتیج مصاحبه کی اعلام خواهد شد؟

نگار
۱۳۹۸/۰۶/۲۴
5

سلام خسته نباشید نتیجه مصاحبه و دمو کی اعلام خواهد شد؟

محمدی
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0

سلام.‌خسته نباشید. نتایج مصاحبه رو کی اعلام‌میکنید؟ ما چقدر باید منتظر بمونیم؟ تماس میگیرید؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...