تاکید مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی به شرکت در جشنواره قصه‌گویی

تاکید مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی به شرکت در جشنواره قصه‌گویی
ابراهیم زره‌ساز، مدیرکل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی در دیدار با مسئولان مراکز آموزشی کانون زبان این استان به تشریح بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی پرداخت و از زبان‌آموزان و مدرسان کانون زبان خواست تا در این جشنواره شرکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی تاکید کرد: امسال جشنواره قصه‌گویی با سال‌های قبل متفاوت است و کانون زبان برای اولین بار در بخش ویژه‌ای از این جشنواره حضور دارد که همین موضوع باعث شده است زبان آموزان و مدرسان کانون زبان به این جشنواره توجه بیشتری داشته باشند.

در ادامه این نشست جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان توضیحاتی را در خصوص اقدامات انجام شده در مراکز استان ارائه کرد و سپس هر یک از مسئولان مراکز به بیان مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند.

در پایان این نشست زره‌ساز ضمن تشکر از همکاری‌های خالصانۀ کارکنان کانون زبان استان در خصوص رفع مشکلات قول مساعدت داد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در شهر مشهد دارای 5 مرکز آموزشی و همچنین 1 مرکز آموزشی در نیشابور و 1 مرکز در سبزوار است. در این مراکز زبان‌های انگلیسی‌، عربی‌، فرانسه‌، آلمانی و اسپانیایی به زبان‌آموزان گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۴۹
تعداد بازدید : ۱,۳۱۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...