سرپرست آموزش‌های ویژه کانون زبان ایران اهمیت شرکت در "کارگاه جامع رایتینگ آیلتس" را تشریح کرد

سرپرست آموزش‌های ویژه کانون زبان ایران اهمیت شرکت در "کارگاه جامع رایتینگ آیلتس" را تشریح کرد
"کارگاه جامع رایتینگ آیلتس" (Comprehensive Workshop on IELTS Writing) در تاریخ‌های 28 و 29 شهریورماه و 4و 5 مهرماه در ساختمان ادارۀ مرکزی کانون زبان ایران برگزار می‌گردد، دکتر محمد شاهین تقدمی، سرپرست آموزش‌های ویژه کانون زبان ایران در خصوص این دوره گفت: همانطور که می‌دانید آزمون آیلتس یک آزمون بین‌المللی پرمخاطب است که به دو صورت General و Academic برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، تقدمی افزود: در هر دو حالت، آزمون متشکل از 4 بخش Listening،Speaking ، Reading و Writing است. یافته‌های علمی و تجربی در سطوح ملی و بین‌المللی نشان می‌دهد که به طور کلی متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس بخش Writing را دشوارترین بخش آزمون می‌دانند. این مساله از طرفی نشأت گرفته از عدم اشراف متقاضیان به اصول اولیه نوشتار انگلیسی است و از طرف دیگر به عدم آشنایی آنها با قالب استاندارد و متعارف بخشWriting  آزمون و ریزه‌کاری‌های منحصر به فرد این بخش در دو حالت General و Academic بر می‌گردد. کارگاه مورد نظر با هدف ارتقاء سطح دانش و توانش متقاضیان در این 2 حوزه طراحی شده و سعی دارد آنها را برای اخذ نمره 7 و بالاتر در این بخش از آزمون آیلتس آماده کند.

وی در خصوص موضوعاتی که در این کارگاه تدریس می‌شود عنوان کرد: در این دوره قواعد دستوری ضروری سطح پیشرفته متناسب با نیازهای متقاضیان آیلتس و همچنین پارامترهای تعیین کننده در تصحیح برگه‌های آزمون مرور و بررسی خواهد شد. علاوه براین، نمونه‌های متنوع Writing در سطوح مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد و متعاقب آن از متقاضیان درخواست می‌شود با توجه به نکات آموزشی و نمونه‌های مرور شده، اقدام به تمرین و نوشتن نمونه‌های مشابه کنند.

تقدمی خاطر نشان کرد: این کارگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 شهریورماه و 4 و 5 مهر ماه از ساعت 9 صبح تا 1 بعدازظهر در ساختمان ادارۀ مرکزی کانون زبان ایران برگزار می شود. مدرس این دوره آقای امیر احمدگلی با سابقۀ تدریس 10 سال در کانون زبان ایران و دارنده مدرک آیلتس با نمرۀ 8/5 است. همچنین در پایان دوره گواهی حضور به شرکت‌کنندگان اعطاء می‌گردد.

سرپرست آموزش‌های ویژه کانون زبان  ایران خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانند با شماره تلفن 88321236 تماس حاصل نمایند. 
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲
تعداد بازدید : ۲,۸۶۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...