مرکز آموزشی سبزوار راه‌اندازی شد

مرکز آموزشی سبزوار راه‌اندازی شد
در مراسمی با حضور اسماعیل نصرآبادی، معاون فرماندار شهرستان سبزوار و جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی، کانون زبان ایران در شهرستان سبزوار شروع به فعالیت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم نصرآبادی بر حمایت مسئولان استان برای تقویت هر چه بیشتر کانون زبان در این شهرستان به عنوان تنها موسسۀ دولتی آموزش زبان‌های خارجی تاکید نمود.

در ادامه نکوزاد در خصوص ویژگی‌های کانون زبان ایران از قبیل مدرسان قوی و توانمند، مراحل جذب و آموزش و ارزیابی‌های حین تدریس، سیستم یکپارچه، استاندارد و منظم در امور آموزشی، توجه به تولید محتواهای بروز و مناسب و شیوه‌های نوین آموزشی توضیحاتی را ارائه کرد.

گفتنی است، مرکز آموزشی سبزوار در خیابان بعثت، بعثت 2، مدرسه پرتانیان واقع شده است، در این مرکز زبان انگلیسی به علاقه‌مندان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود. علاقه‌مندان به ثبت نام در این مرکز می توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 15 تا 19 با شماره تلفن ۴۴۶۷۳۹۴۹ (۰۵۱) تماس حاصل نمایند.

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۲۳
تعداد بازدید : ۳,۵۵۳
فائزه
۱۳۹۸/۰۶/۱۶
5

مصاحبه و دموی پذیرفته شدگان سبزواری در همین شهر انجام میشه یا شهرهای دیگه؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...