اهالی جیرفت از آموزش‌های کانون زبان بهره‌مند خواهند شد

اهالی جیرفت از آموزش‌های کانون زبان بهره‌مند خواهند شد
علی غلامعلی‌پور، سرپرست کانون زبان استان کرمان از بهره‌مندی اهالی جیرفت از آموزش‌های کانون زبان ایران از ترم پاییز سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی افزود: در این مرکز زبان انگلیسی به علاقه‌مندان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی (نوجوانان و بزرگسالان) آموزش داده می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند به آدرس: جیرفت، بلوار امام خمینی، کوچه راهنمایی و رانندگی، حد فاصل ورزشگاه 22 بهمن و تعزیرات حکومتی مراجعه و یا با شماره تلفن 43319775 (034) تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان کرمان دارای 9 مرکز آموزشی در شهرهای کرمان، سیرجان و رفسنجان است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، عربی و اسپانیایی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

شایان ذکر است، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز استان کرمان می‌توانید با مدیریت استان به شماره تلفن ۳۲۴۵۲۵۶۷  (۰۳۴) تماس حاصل نمایید. 
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۵
تعداد بازدید : ۲,۴۳۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...