مراسم فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی شهید باهنر (شیراز)

مراسم فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی شهید باهنر (شیراز)
مراسم فارغ التحصیلی زبان آموزان سطح Reach 4 مرکز آموزشی شهید باهنر شیراز با حضور شهرام محمد آقایی، مسئول و بهاره اخوت، مدرس این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم اخوت ضمن تبریک به زبان‌آموزان به خاطر تلاش و پشتکاری که داشته‌اند، برای آنان آرزوی موفقیت در مدارج بالاتر نمود.

وی ضمن تاکید به اهمیت یادگیری زبان در پیشرفت و ترقی زبان‌آموزان در آینده‌شان، افزود: به معلمی خود عشق می‌ورزم و افتخار می‌کنم به این‌که زبان‌آموزان را در این مسیر فارغ‌التحصیلی می‌بینم.

اخوت ادامه داد: رسیدن به این جایگاه نه تنها نقطه پایان نیست، بلکه شروع مسیر پیشرفت در مراحل والاتر است، لذا باید با اراده و مصمم برای یادگیری زبان در مقاطع بالاتر پیش بروید و برای رسیدن به موفقیت‌های خود هر چه بیشتر تلاش کنید.

اجرای مسابقه، شعر و اهدا لوح تقدیر از دیگر بخش های این مراسم بود.

گفتنی است، مرکز شهید باهنر شیراز در بلوار رحمت، خیابان احمدی جنوبی، نبش کوچه 8 واقع شده است و در آن زبان انگلیسی به زبان‌آموزان گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان (خواهران و برادران) آموزش داده می‌شود. علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 7:30 تا 20 با شماره تلفن ۳۷۳۶۱۵۳۲ (۰۷۱) تماس حاصل نمایند.
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲
تعداد بازدید : ۲,۶۹۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...