با دستور رییس کانون زبان ایران؛

توسعه کیفی و کمی استان تهران در دستور کار قرار گرفت

توسعه کیفی و کمی استان تهران در دستور کار قرار گرفت
رییس کانون زبان ایران در جلسه‌ای با حضور مسئولان مراکز آموزشی استان تهران از تقسیم کانون زبان استان تهران به پهنۀ شرق و جنوب و پهنه شمال و غرب خبر داد و گفت: این اقدام به منظور رسیدگی و نظارت بیشتر بر مراکز آموزشی و همچنین توسعه کیفی و کمی مراکز استان تهران صورت گرفته است.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر مصطفی مومنی عنوان کرد: با انجام بررسی‌های کارشناسی و آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته، تصمیم بر این شد تا کانون زبان استان تهران به دو پهنه تقسیم شود، بر همین اساس در پهنۀ شرق و جنوب مراکز آموزشی تهرانپارس (خواهران، برادران و کودکان)، گلبرگ، حکیمیه، هروی، حجاب، وصال، طالقانی، جم، یوسف آباد، بهار شیراز، سهروردی، شرق، امام خمینی، فدک، مهر، بهارستان، پیروزی و 17 شهریور قرار دارند.
 وی افزود: در پهنۀ شمال و غرب نیز مراکز آموزشی نیاوران، ندا، تجریش، شهید بهشتی، شهید محلاتی، شهرک غرب خواهران و برادران، سعادت آباد، نور خواهران و برادران، فراز، پاسداران، شفق، گلستان، صادقیه، فردوس، اکباتان، مشکوه، صدرا، شهریار خواهران و برادران واقع شده‌اند.
رییس کانون زبان در ادامه طی احکامی جداگانه مجتبی حسن پورضرغام را به عنوان مدیر کانون زبان پهنۀ شرق و جنوب استان تهران و سامان سلیمانی را به عنوان سرپرست کانون زبان پهنۀ شمال و غرب استان تهران منصوب کرد. 
مومنی در بخش پایانی سخنان خود از مسئولان مراکز خواست توجه مضاعف به مراکز تحت مسئولیت خود داشته باشند و تکریم مخاطبان را سرلوحۀ فعالیت‌های خود قرار دهند.
گفتنی است، پورضرغام دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل است، وی از سال 1377 همکاری خود را با کانون زبان ایران آغاز کرد. وی از سال 96 به عنوان مسئول هماهنگی استان تهران و از مرداد ماه سال 1397 به عنوان مدیر کانون زبان استان تهران مشغول به فعالیت بود. در سوابق آموزشی وی تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی نیز به چشم می‌خورد.
همچنین سامان سلیمانی دکتری تخصصی در رشتۀ آموزش زبان انگلیسی دارد و در سوابق علمی و کاری وی مدیریت واحدهای آموزشی زبان و مسئولیت چندین نشریه و فصلنامه به زبان انگلیسی و تدریس زبان انگلیسی و نیز ارائه و برگزاری دوره‌های متعدد تربیت مدرس زبان انگلیسی به چشم می‌خورد.
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۰۷:۰۷
تعداد بازدید : ۲,۵۵۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...