برگزاری دورۀ آمادگی آزمون EPT در کانون زبان استان‌های البرز و زنجان

برگزاری دورۀ آمادگی آزمون EPT در کانون زبان استان‌های البرز و زنجان
دکتر محمد شاهین تقدمی، سرپرست آموزش‌های ویژه کانون زبان ایران از برگزای دورۀ آمادگی آزمون EPT در مراکز آموزشی استان‌های البرز و زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، تقدمی در خصوص آزمون  EPTعنوان کرد: English Proficiency Test  که با عنوان اختصاری EPT شناخته می‌شود آزمونی معتبر است که از سال 1386 توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار میگردد. شرکت در این آزمون و کسب حداقل نمرۀ قبولی در آن برای تمامی دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه که دارای مدرک بین‌المللی زبان انگلیسی با نمرۀ تعیین شده توسط دانشگاه نیستند، الزامی است.

وی در خصوص نحوۀ برگزاری کلاس‌های این دوره عنوان کرد: دورۀ آمادگی EPT در قالب 60 ساعت آموزشی و به صورت 15 جلسۀ 4 ساعته به سه شکل عادی (4 ماهه)، فشرده (2 ماهه) و فوق فشرده (1 ماهه) ارائه می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره در استان البرز می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۲۵۵۴۲۰(۰۲۶) و در استان زنجان با شماره تلفن ۳۳۴۷۰۷۰۱ (۰۲۴) تماس حاصل نمایند.
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۴۳۰
خانم درزی
۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0

سلام آیا کلاسی برای مدرسین زبان انگلیسی که میخوان EPT رو درس بدن هم دارین؟امکانش هست این کلاس برای مدرسین در مرکز آمل استان مازندران هم تشکیل بشه؟ممنون از شما.....مرسی.....


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...