انتصاب «مسئول دفتر توسعه و نوآوری آموزشی»

انتصاب «مسئول دفتر توسعه و نوآوری آموزشی»
دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران با صدور حکمی مهدی شرافتی نژاد را به عنوان «مسئول دفتر توسعه و نوآوری آموزشی» در این معاونت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، ارزیابی و کاربست طرح‌های توسعه در جهت رشد و اعتلای جایگاه علمی و اجرایی کانون زبان، جذب و خلق ایده‌های نو، تدوین و اجرای نظام پیشنهادها، راه اندازی مرکز تماس و مشاوره آموزشی از جمله مسئولیت‌هایی است که بر اساس این حکم بر عهدۀ ایشان قرار گرفته است.

گفتنی است، شرافتی نژاد در مقطع دکتری در رشتۀ مدیریت آموزشی تحصیل نموده است. وی از سال 1387 همکاری خود را با کانون زبان ایران به عنوان مدرس و کارشناس تعیین سطح و بازدید آغاز کرده است. در سوابق کاری ایشان خبرنگار و دبیر سرویس ترجمۀ خبر در سازمان صداوسیما، مشاور رییس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مدیر جذب، آموزش و توسعه نیروی انسانی همراه اول (جیرینگ) به چشم می‌خورد. وی همچنین سابقۀ تدریس در دانشگاه را نیز دارد.

۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۵
تعداد بازدید : ۲,۹۱۹
مریم پیشانی دار
۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0

باعرض سلام و احترام، خدمت جناب آقای شرافتی نژاد؛ انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مسئول دفتر توسعه و نوآوری آموزشی صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون را برای شما خواستارم.

ماهرخ مخصوص
۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0

با ارزوی بهترین ها برای اقای دکتر شرافتی نژاد بزرگوار همیشه در اوج بدرخشین همکار گرامی

شاه حسینی
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
5

تبریک به جناب دکتر شرافتی نژاد به خاطر این انتصاب شایسته. امیدواریم با کمک شما همکار گرامی در مسیر پیشرفت مستمر قدم برداریم. با آرزوی موفقیت های روز افزون.

مرتضوی
۱۳۹۸/۰۷/۱۲
5

تبریک با آرزوی توفیق برای آقای دکتر در تحقق ماموریت های محوله.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...