همایش دوره‌ای مدرسان کانون زبان اصفهان برگزار شد

همایش دوره‌ای مدرسان کانون زبان اصفهان برگزار شد
همایش دوره‌ای مدرسان کانون زبان استان اصفهان با حضور مسعود وفاپور، مدیر کانون زبان این استان و همچنین مسئولان مراکز آموزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این همایش محسن پیمانی از کارشناسان استان در خصوص مدیریت زمان در تدریس مطالبی را ایراد کرد و سپس جلسه با برگزاری کارگاه آموزشی شناخت شخصیت ادامه یافت.

در این کارگاه آموزشی، با استفاده از پرسشنامه‌ای که به همۀ همکاران ارائه شد، شخصیت‌های رنگی افراد آنالیز و ارزیابی شد و نتایج پرسشنامه درمورد هر شخصیت رنگی، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از این کارگاه آموزشی همکاران و مدرسان را در شناخت شخصیت زبان‌آموزان و چگونگی تعامل با ایشان در کلاس یاری می‌رساند و همچنین به ایشان در بهبود روابط کاری با همکاران در محیط کار و نیز روابط ایشان در خانواده کمک خواهد نمود.

در ادامه این همایش وفاپور ضمن قدردانی از همکاران به معرفی مدرسان جدیدالورود پرداخت و با اشاره به برخی از مسائل مربوط به ترم تابستان، از همکاران خواست تا در صدد رفع آن‌ها در جهت رشد بهره‌وری حداکثری در ترم‌های آتی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

در پایان این مراسم از مدرسان نمونۀ استان در سه گروه کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال و همچنین دو تن از کارشناسان و نیز مسئولان برنامه‌ریزی استان قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است کانون زبان ایران در استان اصفهان دارای 16 مرکز و در شهر اصفهان دارای 9 مرکز آموزشی است. در این مراکز زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی و روسی به زبان آموزان (خواهر و برادر) در گروه‌های سنی کودک، نوجوانان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. همچنین در برخی از مراکز این استان دوره‌های آمادگی تافل، مکالمۀ ویژه، آموزش مجازی، راهنمای گردشگری، آموزش غیرحضوری و آمادگی آزمون دلف برگزار می‌گردد. 

برای تماس با مدیریت کانون زبان در این استان می‌توانید با شماره تلفن‌های ۳۶۶۱۲۵۸۲,۳۶۶۱۵۲۴۵(۰۳۱) تماس حاصل نمایید.

 

اصفهان1

اصفهان2

اصفهان3

۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۴۱
تعداد بازدید : ۲,۴۶۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...