توسعۀ کمی و کیفی در بخش «برون کانونی» کانون زبان ایران

توسعۀ کمی و کیفی در بخش «برون کانونی» کانون زبان ایران
دکتر محمدشاهین تقدمی، مدیر آموز‌ش‌های ویژه کانون زبان ایران از رشد کم‌سابقه زبان‌آموز در بخش برون‌کانونی در ترم پاییز 98 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی گفت: بخش برون کانونی کانون زبان با 3337 نفر زبان‌آموز در 19 مرکز در استان تهران و 10 مرکز در سایر استان‌های کشور، رکورد کم‌سابقه‌ای در طول چند سال اخیر از خود به جای گذاشته‌ است.

تقدمی افزود: رشد 15درصدی بخش برون‌کانونی نسبت به پاییز 97، 117درصدی نسبت به تابستان 98 و 25درصدی نسبت به بهار 98،  نوید آغاز فصل جدیدی در بخش برون‌کانونی دارد.

ایشان خاطر نشان کرد: در ترم پاییز 98، استان بوشهر با 5 مرکز جدید و استان‌های‌ گیلان و زنجان هر کدام با 1 مرکز جدید به بخش برون‌کانونی اضافه شده‌اند و امید است سایر مدیران استانی نیز با همت مضاعف به جمع برون‌کانونی بپیوندند.

مدیر آموزش‌های ویژه کانون زبان ایران، انجام بازدیدهای اجرایی و آموزشی منظم، جذب مدرس برون‌کانونی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدرسان برون‌کانونی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که برای رشد کیفیت آموزشی در این بخش صورت گرفته است.   

تقدمی همچنین در بخش پایانی صحبت‌های خود از دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان که با حمایت و دلگرمی خود، همواره پشتیبان و همراه بخش برون‌کانونی بوده‌اند و همچنین زحمات مسئول و همکاران بخش برون‌کانونی تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، سازمان‌ها و موسساتی که تمایل به همکاری با بخش برون کانونی کانون زبان ایران را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88826327 و 88321236 تماس حاصل نمایند.

۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۴۷
تعداد بازدید : ۲,۰۷۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...