سرپرست استان قزوین بر تلاش بیش از پیش در جهت ارتقا و پیشرفت تاکید کرد

سرپرست استان قزوین بر تلاش بیش از پیش در جهت ارتقا و پیشرفت تاکید کرد
محمد زارعی، سرپرست کانون زبان استان قزوین در اولین نشست پس از تصدی این سمت با کارکنان اداری این استان بر تلاش بیش از پیش همکاران در راستای ارتقا و پیشرفت روزافزون این مجموعۀ آموزشی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی در این دیدار در خصوص رعایت اصول و سلسله مراتب اداری در مراکز و همچنین پاسخگویی مناسب و توام با احترام به مخاطبان نکاتی را ارائه کرد.

ایشان همچنین با اشاره به سخنان رییس کانون زبان مبنی بر توسعۀ مراکز و زبان‌های غیرانگلیسی از کارکنان خواست با همکاری یکدیگر شرایطی را فراهم سازند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این بخش در مراکز استان باشیم.

زارعی در ادامه در خصوص تعامل بیش از پیش کارکنان اداری با مدرسان و زبان‌آموزان به نکاتی اشاره کرد و سپس هر یک کارکنان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مطرح شده پرداختند.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان قزوین دارای  4 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان انگلیسی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های آموزشی مراکز این استان، می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن ۳۳۶۸۳۷۵۲ (۰۲۸) تماس حاصل نمایید.

۲۴ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۴۶۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...