مدیر کانون زبان هرمزگان:

راه اندازی شعبۀ آنلاین در استان‌ها گامی موثر در جهت پشتیبانی منسجم است

راه اندازی شعبۀ آنلاین در استان‌ها گامی موثر در جهت پشتیبانی منسجم است
پروین پشت‌کوهی، مدیر کانون زبان استان هرمزگان در نشستی مجازی با مسئولان و کارکنان مراکز آموزشی، راه‌اندازی شعبۀ آنلاین در این استان را گامی موثر در جهت پشتیبانی منسجم و رفع مشکلات کاربری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی ضمن قدردانی از زحمات مسئولان، کارکنان و مدرسان، به نقش پررنگ و حیاتی ایشان در پاسخگویی مناسب، ارتباط مستقیم با زبان‌آموزان و رفع دغدغه‌های ایشان که در ادامه موجب تعلق خاطر زبان‌آموز و اولیا آن‌ها می‌گردد، اشاره کرد.

پشت‌کوهی همچنین با توجه به ادامه شرایط ناشی از بیماری کرونا و استقبال از کلاس‌های آنلاین در شهرستان‌های این استان، بر تقویت و آموزش هر چه بیشتر و شایسته‌تر تمامی کارکنان، مدرسان و زبان‌آموزان تاکید کرد.

وی عنوان کرد: تیمی از کارکنان را برای پشتیبانی منسجم و رفع مشکلات کاربری از طریق تماس تلفنی با کلیه زبان‌آموزان در زمان برگزاری کلاس‌ها و همچنین  پاسخگویی و اطلاع‌رسانی آنلاین در شبکه‌های اجتماعی تشکیل داده‌ایم تا به این ترتیب مشکلات با سرعت بیشتری مرتفع شده و پشتیبانی موثر صورت پذیرد.

ایشان بهره‌گیری از شعبه آنلاین را گامی بسیار موثر و حرکتی مهم در امر آموزش عنوان و خاطر نشان کرد: اتاق فکر این استان، با رصد دقیق شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا از ابتدای ترم بهار با اختصاص پشتیبان‌های اصلی و برگزاری جلسات آموزش و یادگیری، از ظرفیت و توان بخش‌های مختلف مراکز استفاده و اقدام به تهیۀ گزارش عملکردی روزانه نمود که این اقدام باعث رفع هر چه سریعتر مشکلات زبان‌آموزان شد.

شماره تلفن‌های ۰۷۶۳۳۶۸۹۹۲۹ و ۰۹۱۷۰۰۷۶۴۴۱ و همچنین شماره واتساپ ۰۹۰۲۳۹۹۵۱۴۰ مربوط به شعبۀ آنلاین استان هرمزگان است و همکاران این استان آمادۀ پاسخگویی به مشکلات مخاطبان هستند.

۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۴
تعداد بازدید : ۱,۷۱۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...