در جلسۀ مسئولان مراکز پهنۀ شمال و غرب تهران،

راهکارهای برگزاری موفق ترم تابستان تبیین شد

راهکارهای برگزاری موفق ترم تابستان تبیین شد
در جلسه سرپرست کانون زبان پهنۀ شمال و غرب استان تهران با مسئولان مراکز این حوزه راهکارهای برگزاری موفق ترم تابستان تبیین شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، سلیمانی در این جلسه ایجاد و برگزاری کلاس‌های آنلاین را تبلور عینی و تحقق آشکار شعار تکریم ارباب رجوع عنوان و در خصوص اطلاع رسانی کامل و جامع به کارکنان و مدرسان و اقناع اطلاعاتی آنان به نکاتی اشاره کرد.   
شروع ترم تابستان و نحوۀ استفاده از سامانه اداری جدید کانون زبان، لزوم برگزاری جلسات ماهانه توسط مسئولان مراکز با کارکنان، توجه به نحوۀ پاسخگویی مناسب و سنجیده به مراجعه‌کنندگان، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراکز، نظارت مسئولان بر روند برگزاری کلاس‌ها و پیگیری علت عدم حضور زبان‌آموزان در کلاس‌های آنلاین، رعایت اخلاق حرفه‌ای از سوی مدرسان و رسیدگی مسئولان بر روند مطلوب اجرای قوانین آموزشی از موضوعاتی بود که سرپرست کانون زبان پهنۀ شمال و غرب استان تهران بر آن‌ها تاکید کرد.
در ادامه این نشست مسئولان مراکز به بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری هر چه باشکوه‌تر ترم تابستان پرداختند.

 

پهنه شمال و غرب2

پهنه شمال و غرب 4

پهنه شمال و غرب 3

 

 

 

۳۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸
تعداد بازدید : ۱,۵۷۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...