مدیر کانون زبان استان لرستان منصوب شد

مدیر کانون زبان استان لرستان منصوب شد
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی دکتر فضل الله فولادی را به عنوان مدیر جدید کانون زبان استان لرستان منصوب کرد.

 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مراسم تکریم و معارفه مدیر کانون زبان استان لرستان با حضور رضا لیاقی، مشاور رییس در امور استان‌ها، محمد صفری، مدیر حراست کانون زبان، محمد جواد محمدی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان و جمعی از کارکنان، کارشناسان و مدرسان مراکز آموزشی استان برگزار شد.

انتصاب لرستان 2

در این مراسم لیاقی ضمن قدردانی از زحمات مهدی ذوالفقاری، مدیر پیشین کانون زبان لرستان، حکم مدیر جدید را به وی اهدا کرد.

لیاقی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه کانون زبان ایران در بین مخاطبان بر حضور دائم همکاران، پاسخ‌گویی مناسب به مراجعه‌کنندگان، تکریم ارباب رجوع، توسعه مراکز آموزشی، حفظ هویت سازمانی و تعامل و همدلی همکاران برای جذب و نگهداشت زبان‌آموز تاکید کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان نیز در این مراسم عنوان کرد: همدلی و ارتباط بیشتر بین کانون پرورش فکری و کانون زبان مسیر پیشرفت هرچه بیشتر این دو مجموعه را فراهم خواهد کرد.

انتصاب مدیر لرستان 3

محمدی افزود: به دنبال راه‌اندازی مراکز آموزشی کانون زبان در همۀ شهرستان‌ها هستیم؛ توسعۀ فضای فیزیکی کانون زبان استان و راه‌اندازی یک ساختمان مستقل و مجزا برای کانون زبان خرم‌آباد در دستور کار قرار دارد.

مدیر جدید کانون زبان استان لرستان، دانش آموختۀ رشتۀ تاریخ در مقطع دکتری است. فولادی سابقۀ تدریس در دانشگاه را دارد و تالیف کتاب و چاپ مقالات متعددی در کارنامۀ علمی و پژوهشی‌ وی به چشم می‌خورد.

مدیر استان لرستان 3

 

۳۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۵
تعداد بازدید : ۱,۷۵۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...