همایش دوره‌ای مدرسان استان بوشهر برگزار شد

همایش دوره‌ای مدرسان استان بوشهر برگزار شد
همایش دوره‌ای مدرسان استان بوشهر با حضور امید بهادری، مدیر و جمعی از مدرسان استان در قالب وبینار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این وبینار بهادری ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدرسان و تیم پشتیبان برای برگزاری مطلوب کلاس‌های آنلاین ترم تابستان در خصوص شیوه‌های حفظ و جذب زبان‌آموز، تکریم ارباب رجوع، کیفیت آموزشی، تغییر سیستم ثبت‌نام و... به نکاتی اشاره کرد.

وی افزود: ارتقاء کیفیت آموزشی در اولویت فعالیت‌های ما قرار دارد، همچنین باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا با روزآمدسازی دانش و مهارت‌ها، مشکلات زبان‌آموزان را در مرحلۀ اول خودمان مرتفع سازیم و در صورت نیاز آن‌ها را به تیم پشتیبان ارجاع دهیم.

در ادامه این وبینار در خصوص نحوۀ واگذاری کلاس‌ها در ترم پاییز و ثبت نمره ترم تابستان 99 توسط مدرسان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کانون زبان ایران در استان بوشهر دارای 6 مرکز در شهرهای بوشهر، گناوه، برازجان و جم است و در آن‌ها زبان انگلیسی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز این استان می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن ۳۳۳۲۸۰۹۴ (۰۷۷) تماس بگیرید.

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۰۵
تعداد بازدید : ۱,۶۷۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...