ظرفیت های آموزش آنلاین ترم تابستان ۹۹ در خراسان رضوی بررسی شد

ظرفیت های آموزش آنلاین ترم تابستان ۹۹ در خراسان رضوی بررسی شد
وبینار «بررسی ظرفیت‌های آموزش آنلاین ترم تابستان 99» توسط تیم پشتیبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این وبینار در دو بخش برای مدرسان گروه‌های سنی کودک و نوجوان و جوان و بزرگسال برگزار شد و مسئول تیم پشتیبانی استان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدرسان به بیان راهکارهایی در خصوص رفع مشکلات سیستمی و ارائۀ نکات آموزشی و فنی پرداخت.

نحوۀ استفاده بهتر از سامانه، نحوۀ اعلام جبرانی و غیبت به وسیله فرم‌های ایجاد شده در سامانه و همچنین تکمیل فرم اعلام مشکلات از دیگر موضوعاتی بود که در این وبینار به آن‌ها پرداخته شد.

در پایان نیز صفحه آپارات کانون زبان استان برای دسترسی آسان‌تر مدرسان و کارکنان به ویدیوهای آموزشی، نحوه راهنمایی و ارجاع زبان‌آموزانی که با مشکل مواجه شده‌اند، راهنمای جامع زبان‌آموزان و مدرسان و نکات تکمیلی آن معرفی شد.

کانون زبان ایران در استان خراسان رضوی دارای 5 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، اسپانیایی و روسی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز این استان می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن ۳۸۴۸۰۲۷۴ (۰۵۱) تماس بگیرید.

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹
تعداد بازدید : ۹۰۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...