بررسی اولیۀ مدل و سامانۀ ارزیابی عملکرد سازمانی و کارکنان

بررسی اولیۀ مدل و سامانۀ ارزیابی عملکرد سازمانی و کارکنان
در جلسه‌ای با حضور دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران و جمعی از معاونان و مدیران کانون پرورش فکری و کانون زبان، مدل و سامانۀ ارزیابی عملکرد سازمانی و کارکنان در حال بررسی است.

 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه که به صورت مجازی در حال برگزاری است محمود مروج، معاون فرهنگی, هادی یوسف‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع، محمدرضا کریمی صارمی، معاون تولید، علی رشیدی‌نیا، مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و حامد آخوندی، سرپرست فناوری اطلاعات و فناوری اداری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین رضا لیاقی، معاون اداری و مالی و امیر محمد نژاد، معاون آموزشی از کانون زبان و دکتر ایوب ابراهیمی، مدیر کل نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان به عنوان اولین دانشگاهی که در آن معاونت نظارت و ارزیابی تاسیس شده است حضور دارند.

گفتنی است، این جلسه از ساعاتی پیش در سالن کنفرانس ادارۀ مرکزی کانون زبان آغاز شده است و اطلاعات تکمیلی در خصوص آن در خبرهای آتی منتشر می‌شود.

مدل و سامانه ارزیابی

۵ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۱۷۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...