رتبه اول گروه زبان های خارجی:

موفقیت‌ام را مدیون کانون زبان ایران هستم

موفقیت‌ام را مدیون کانون زبان ایران هستم
رتبه نخست گروه زبان‌های خارجی کنکور سراسری، موفقیت خود را در آزمون امسال مدیون آموزش هدفمند کانون زبان ایران دانست.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، امیرحسین زرندی رتبه نخست گروه زبان های خارجی کنکور سراسری سال جاری که از زبان آموزان این کانون در مرکز آموزشی آذربایجان غربی و شهرستان خوی بود، با تقدیر از ایجاد انگیزه مناسب مدرسان این مرکز برای زبان آموزان اظهار کرد: ابتدا از طریق دوستان و نزدیکان با این کانون آشنا شدم.
وی افزود: کسب رتبه نخست در کنکور زبان خارجه را مدیون این کانون هستم.
رتبه نخست گروه زبان های خارجی آزمون سراسری با اشاره به اینکه قبل از شرکت در کلاس های کانون زبان، مطالعه من در حوزه زبان غیر منسجم و غیر بهینه بود، خاطرنشان کرد: کانون زبان نه تنها مطالعه ام را هدفمند کرد بلکه مدرسان مجرب و منابع آموزشی بسیار با کیفیتی را در اختیارم گذاشت.
زندی ادامه داد: این مسئله زمینه و علاقه ام را در یادگیری زبان به وجود آورد و طبیعتا مطالعه فراتر از کانون زبان هم داشتم اما پایه و اساس آن کانون زبان بود. 
این چهره علمی موفق در رشته زبان خارجی در مورد رتبه کسب شده کنکور بیان داشت: من با هدف کسب رتبه در کنکور زبان در آزمون امسال شرکت کردم و حتی یکی از اساتید کانون زبان با اطمینان از موفقیتم در کنکور گفت اما رتبه نخست در آزمون زبان های خارجی، نتیجه ای غافلگیر کننده بود. 
وی اضافه کرد: انتظار نداشتم که بتوانم برای شهر، مدرسه و کانون زبان در شهر خوی افتخار آفرینی کنم. 

رتبه اول کنکور زبان

زرندی با تقدیر از مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز زبان ایران خوی گفت: از استادم آقای محمدنژاد تشکر می کنم که با آموزش هدفمند ایشان توانستم درصد 96.2 را در زبان تخصصی به دست آورم. 
وی کلاس های کانون زبان را در محیطی دوستانه توصیف کرد و با اشاره به اینکه برنامه ریزی درست کانون برای زبان آموزان مانع از لطمه وارد شدن به درس های مدرسه می شود، یادآور شد: یکی از همکلاسی های من همزمان با زبان آموزی در کانون زبان آماده شرکت در آزمون استعدادهای درخشان بود و در نهایت نیز به این موفقیت دست پیدا کرد. 
زرندی اضافه کرد: این یعنی برنامه ریزی مناسبی در کانون زبان برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است و نباید کسی نگران این مسئله باشد. 
رتبه نخست گروه زبان های خارجی کنکور سراسری خاطرنشان کرد: این حس که کلاس های کانون زبان یک جامعه کوچک است و رفاقت بین حدود 20 نفر، خاطره انگیزترین بخش کانون زبان برای من بود چرا که محیط صمیمی کلاس ها باعث یادگیری مؤثرتر ما بود. 
وی ادامه داد: در چنین محیطی من دوستانی پیدا کردم که هنوز گاهی وقت ها با آن ها مکالمه انگلیسی تمرین می کنم.
این جوان موفق علمی کشور صحبت های خود را با جمله The best stepping stone to success is language learning
( سکوی پرتاب به سوی موفقیت، یادگیری یک زبان است) به پایان رساند.
۱۸ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۴۶
تعداد بازدید : ۲,۶۵۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...