سیاست‌های آموزش حضوری و مجازی کانون زبان برای ترم زمستان تبیین شد

سیاست‌های آموزش حضوری و مجازی کانون زبان برای ترم زمستان تبیین شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران در جلسه‌ای که به منظور تبیین سیاست‌های آموزش و رویکرد آموزش در ترم آینده برگزار شد عنوان کرد: در ترم زمستان ما ناگزیر هستیم که آموزش را به دو صورت مجازی و حضوری به مخاطبان خود ارائه دهیم.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی گفت: براساس نظرسنجی‌های گسترده و دقیق، بر مبنای سیاست‌های کلی کشور و همچنین با توجه به مصوبه شورای سیاست‌گزاری کانون زبان لازم است تا به صورت تدریجی به سمت برگزاری کلاس‌های حضوری حرکت کنیم و در برگزاری این کلاس‌ها تردید ننماییم، طبعا امکان داشتن مدرس، کلاس و ... در این مهم حائز اهمیت است، البته معیار اصلی تصمیم ما فعلا برای ترم زمستان، نظر مشتری است؛ معیار اصلی این تصمیم استقبالی است که زبان‌آموزان انجام می‌دهند و بقیه متغیرها می‌توانند در فازهای بعدی مورد توجه قرار بگیرند.

کیانی ادامه داد: این مهم یک تصمیم سخت و چند جانبه است، اما در عین حال ما باید در کانون زبان مردان و زنان تصمیم های سخت و البته سنجیده باشیم و از سختی تصمیم نهراسیم. همه ابعاد تصمیم را بسنجیم، تصمیم بگیریم و در اجرای آن تردید نکنیم.

سیاست های آموزش حضوری

رییس کانون زبان خاطر نشان کرد: ما برای گسترش آموزش مجازی و بهره‌مندی از حداکثر منافع و توسعه آن سرمایه‌گذاری را شروع کرده‌ایم، البته به این معنا نیست که ما باید از آموزش حضوری محروم شویم به همین جهت در فاز یک در ترم زمستان تصمیم بر این است که برای مراکزی که ساختمان و کلاس دارند حداقلی از امکان آموزش حضوری را فراهم کنیم و برای این جریان حداکثر تلاش‌مان را به کار ببریم.

سیاست های آموزش حضوری

حدنصاب کلاس های حضوری، درصد اختصاص کلاس حضوری به هر رده سنی، شیوه‌های رعایت پروتکل های بهداشتی در کلاس‌های حضوری، اهمیت توجه به مساحت، ظرفیت و تهویه کلاس در ثبت نام حضوری، اختصاص زمان مدرسان برای برگزاری کلاس های حضوری و ... از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.

همچنین تعدادی از مدیران استان، مسئولان مراکز و کارکنان نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری کلاس‌های حضوری پرداختند.

سیاست های آموزش حضوری

در ادامه دکتر بهجت تربتی‌نژاد، معاون آموزشی کانون زبان با اشاره به برخی از اقداماتی که در ترم پاییز در این معاونت صورت گرفته است گفت: نظرسنجی بزرگ و ارزشمندی که از والدین، زبان‌آموزان، همکاران و مدیران استانی صورت گرفت به ما کمک کرد تا برای برنامه‌ها و اقداماتی که برای ترم‌های آتی در پیش رو داریم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد برگزاری امتحان میان ترم به جهت ارزیابی فعالیت‌های آموزشی برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت و به ما کمک کرد تا بتوانیم آمادگی بهتری برای برگزاری آزمون پایان ترم داشته باشیم.

سیاست های آموزش حضوری

تربتی نژاد افزود: با توجه به این‌که سیاست‌های کشور به سمتی رفته است که فعالیت‌های آموزشی به صورت حضوری در مدارس، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها پیش برود، کانون زبان ایران نیز تلاش کرده است تا تصمیمات مناسب و سنجیده‌ای را در مبحث حضوری و غیرحضوری شدن کلاس‌ها با همفکری مدیران و همکاران عزیز بگیرد که انشاالله بتوانیم کلاس‌ها به شکلی که مطلوب مخاطبان گرامی است برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد برای ما ضروری است که بتوانیم زبان‌آموزان بیشتری از آموزش‌های کانون زبان بهره‌مند سازیم به همین جهت نوع تصمیم‌گیری ما در این حوزه بسیار حائز اهمیت است تا به شکلی مناسب تصمیم بگیریم که دچار خطا و اشتباه کمتری شویم.

سیاست های آموزش حضوری

گفتنی است، در این جلسه، رضا لیاقی، معاون اداری-مالی، دکتر محمودرضا عبدالهی، مدیر پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دکتر محمدرضا سهرابی، سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، نوشین حسین زاده دلیر، مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی و محمد رحیمی، معاون سرپرست فناوری اطلاعات کانون زبان ایران نیز حضور داشتند.

سیاست های آموزش حضوری

سیاست های آموزش حضوری

سیاست های آموزش حضوری

سیاست های آموزش حضوری

۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۳
تعداد بازدید : ۸,۶۹۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...