فراخوان نقد و بررسی معماری کلان برنامه درسی کانون زبان ایران

فراخوان نقد و بررسی معماری کلان برنامه درسی کانون زبان ایران
معاونت پژوهش کانون زبان ایران فراخوان نقد و بررسی معماری کلان برنامه‌ی درسی را اعلام کرد.
به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، معاونت پژوهش کانون زبان ایران فراخوان نقد و بررسی معماری کلان برنامه‌ی درسی را اعلام کرد. در بخشی از اطلاعیه فراخوان آمده است:
معماری کلان برنامه درسی کانون زبان ایران، راهنمای آموزش و برنامه درسی در سطح کلان این نهاد است که بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، سند برنامه‌ی درسی ملی جمهوری اسلامی ایران و سند برنامه‌ی راهبردی کانون زبان ایران تدوین شده و اقدامات اساسی و تعهدات پایه‌ا‬ی کانون زبان ایران در اقدام به زبان‌آموزی را مشخص می‌کند. باتوجه‌به جایگاه ویژه‌ی نقد سازنده، بدین‌وسیله از اساتید، صاحب‌نظران، کارشناسان، مدرسین، محققین و دانشجویان دعوت می‌‬شود، مقالات ارزشمند و پژوهش‌محور خود در زمینه‌ی «نقد و بررسی معماری کلان برنامه ی درسی کانون زبان ایران» را جهت داوری و چاپ در نشریه‌‬ی «جستارهای زبانی» دانشگاه تربیت‌مدرس به آدرس lrr@modares.ac.ir و modaresuniversity@gmail.com و یا نشریه‌ی «پژوهش‌های زبان‌شناختی در زبان‌های خارجی دانشگاه تهران به آدرس jflr@ut.ac.ir ارسال فرمایند. مقالات ارسالی به همراه چکیده و فهرست منابع می‌بایستی به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه شوند. همچنین از محققان محترم تقاضا می‌شود یک نسخه از مقاله‌‬ی خود را در سامانه‌ی پژوهشی کانون زبان ایران در آدرس https://research.ili.ir بارگذاری کنند.
برای بارگیری راهنمای نویسندگان از اینجا اقدام کنید.
۱۹ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۱۴۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...