راه‌اندازی بخش‌های جدید در مرکز کودکان تهرانپارس

راه‌اندازی بخش‌های جدید در مرکز کودکان تهرانپارس
مجتبی حسن پورضرغام، مدیر کانون زبان استان تهران از راه اندازی بخش فرانسه در مرکز آموزشی کودکان تهرانپارس و همچین آغاز به کار بخش نوجوانان در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، پورضرغام گفت: مرکز آموزشی کودکان تهرانپارس حدودا 3 سال است که آغاز به کار کرده است؛ تا به امروز در این مرکز فقط زبان انگلیسی به زبان آموزان آموزش داده می‌شد اما با راه اندازی بخش فرانسه قرار است در ترم تابستان، دورۀ فرانسه کودکان نیز برگزار شود.

وی افزود: در حال حاضر برای این دوره پیش ثبت نام انجام می‌دهیم و علاقه مندان لازم است برای پیش ثبت نام به آدرس فلکه دوم تهران پارس، چهار راه تیرانداز، ورودی رسالت شرق، نرسیده به مترو تهران پارس، نبش 121، پلاک 21 مراجعه و یا با شماره تلفن ۷۷۸۷۶۲۰۸ تماس حاصل نمایند.

پورضرغام همچنین عنوان کرد: در ترم جاری (بهار 98) نیز برای اولین بار در این مرکز گروه سنی نوجوانان خواهران در بخش انگلیسی راه اندازی شده است.

۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۳۹۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...